رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پایان رقابت‌ها، آغاز رفاقت‌ها/ مردم رفتارهای خود را کنترل کنند

23:15 - 01 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۱۱۷۱
روانشناس و آسیب شناس اجتماعی گفت: پیروز انتخابات ریاست جمهوری سال 96، مردم هستند که با حضور در رای گیری، اجازه اختلال در امنیت کشور را از دشمنان سلب کرده اند.

پایان رقابت‌ها، آغاز رفاقت‌هامجید ابهری در گفت و گو با خبرنگار جامعه ، گفت: با پایان رأی گیری و شمارش آراء، برنده واقعی مردم هستند که با مشارکت و اتحاد خود ،سرنوشت کشو ر را رغم زدند و با تبعیت از رهبری نظام جمهوری اسلامی، از هدایت روشنگرانه و تدابیر هوشمندانه ایشان بهره برده و   جامعه را به سوی آرامش هدایت کرده اند.مردم بعد از 38 سال با حضوری پرشور در حوزه های رای گیری،دشمنان را به تحسین و حیرت وادار کردند.


وی افزود: رئیس جمهوری،با آرای مردم انتخاب و بار دیگر مسئولیت های سنگین را به عهده گرفت بر این اساس  وقت آن رسیده است که به وعده‌های داده شده به مردم عمل کند و مشکلات را حل و وضعیت را بهبود بخشد.

ابهری خاطر نشان کرد:پاسخ مثبت و جانانه به انتخاب ملت، بر عهده رئیس جمهور انتخاب شده است تا نظر مخالفین خود را جلب و رضایت نسبی افراد جامعه را جذب کنند. 

وی عنوان کرد:وظیفه رسیدگی به تخلفات، بر عهده مجاری قانونی و مراکز نظارتی است و هیچ کس حقی مبنی بر بر هم زدن نظم وامنیت جامعه بر اساس آرای به دست آمده را ندارد و با خیانت کنندگان به آرای مردم ،بر طبق قانون برخورد خواهد شد.

این روانشناس و آسیب شناس اجتماعی درادامه یادآور شد:در این میان مردم همیشه حاضر درصحنه ، باید با هوشیاری کامل خود مانع از هر گونه رفتارهای ضدارزشی از جانب طرفداران کاندیدای  ریاست جمهوری شوند .بر این اساس پیگیری هر تخلف در  زمینه برهم زدن نظم جامعه، برعهده مجاری قانونی خواهد بود.

وی در خصوص حفظ امنیت جامعه پس از انتخابات افزود: برای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ، و کم رنگ شدن اتحاد، مردم باید رفتارهای خود را در چارچوب قانون، کنترل کنند و نهادهای امنیتی با مخالفان آراء منتخب برخورد، و از انتقال آن در جامعه جلوگیری کنند. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *