سازوکار انتخابات در کشور ما اطمینان بخش است/ عنوان مشهور بسیار مهم است

21:42 - 29 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۹۲۴
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سازوکار انتخابات در کشور ما اطمینان بخش است، گفت: قانونگذار یک بخش اجرایى و بک بخشى نظارتى پیش بینى کرده است؛ اگر به این پیش بینى‌ها در ست عمل شود سازوکار اطمینان بخشى است.
رئیسی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور گفت: جا دارد به همه دوستان اجرایى خسته نباشید عرض کنم.

وی با بیان اینکه سازوکار انتخابات در کشور ما اطمینان بخش است، گفت: قانونگذار یک بخش اجرایى و بک بخشى نظارتى پیش بینى کرده است؛ اگر به این پیش بینى‌ها در ست عمل شود سازوکار اطمینان بخشى است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه امروز یک سرى مشکلات را به بنده گزارش دادند، افزود: از همان ابتداى انتخابات که اعلام اسامى بود و شهرت بنده را در بعضى از اعلانات ذکر نکرده بودند که على القاعده ممکن است به نام شناسنامه اى من آشنا نباشند؛ بنابراین عنوان مشهور بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در قانون پیش بینى شده کسانى که به اسم یک فامیلى مشهورند نام مشهورشان قید شود، تاکید کرد: در برخى از موارد مساله پذیرش نمایندگان کاندیدا مطرح بود؛ این موضوع متن قانون است که ما به وزارت کشور اعلام کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه انشاء الله اين انتخابات  انتخابات پرمعنايى براى تعيين سرنوشت مردم باشد، اظهار کرد: ما به رأى مردم و قانون بايد احترام بگذاريم، احترام به قانون و رأى ملت مهم است بايد منتظر باشيم و ببينيم كه نتيجه رأى مردم چيست،ما معتقديم كه مشاركت مردم الحمدالله مشاركت خوبى بوده است اما دست اندركاران انتخابات بايد توجه كنند كه اشكالات كم هم وجود نداشته باشد.

وی افزود: مثلا در يك نقطه اگر تعرفه نرسد ممكن است در كلان اتفاقى نيفتد اما در آن نقطه نگرانى هايى ايجاد كند لذا  دست اندركاران انتخابات بايد به اين موضوع توجه كنند كه اخذ رأى در بسترى مناسب باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *