حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی موجب عزت، اقتدار و امنیت کشور خواهد بود

20:16 - 29 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۹۰۷
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: حضور پرشور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی موجب عزت روز‌افزون، اقتدار بیش از پیش و امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه با حضور در یکی از شعبات اخذ رأی اقدام به شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کرد.

وی در خصوص پیام این حضور حماسی ملت عزیز پای صندوق‌های رأی گفت: پیام این انتخابات و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی همچون گذشته برای دشمنان اسلام پیامی روشن و واضح است.

معاون اول دستگاه قضا تصریح کرد: حضور پرشور و با احساس مردم پای صندوق‌های رأی موجب عزت روز‌افزون، اقتدار بیش از پیش و امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: امیدواریم که انشاالله آنچه خداوند برای این کشور، مردم و نظام مقدر داشته در این انتخابات اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: بحمدالله تا امروز رقابت‌های انتخاباتی بسیار پرشور و سنگین ادامه داشته و این فضای رقابتی ادامه‌اش امروز صبح با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تکمیل شده است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: آنچه به اطلاع ما رسید و ما نیز به صورت جسته و گریخته از صندوق‌های رأی ملاحظه کردیم این است که مردم از ساعت‌ها قبل از شروع رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی در صف‌های طولانی حضور یافتند.

وی درباره گزارشات احتمالی از وقوع مسائل مربوط به انتخابات نیز گفت: هنوز به طور دقیق اطلاعات مربوط به این موضوع را اخذ نکردم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *