رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مورینیو: فصل اولم در منچستریونایتد سخت بود

19:59 - 29 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۹۰۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
آقای خاص اعتراف کرد فصل اول حضورش روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ دشوار بوده است.
به گزارش گروه ورزشی ، ژوزه مورینیو که پس از قبول هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد در ابتدای فصل جاری با این تیم جام خیریه را فتح کرد و در ادامه جام اتحادیه را برای هواداران این تیم به ارمغان آورد، عملکرد تیمش در مسابقات فصل جاری لیگ برتر  آنچنان چنگلی به دل نزد.
 
با این وجود تیم تحت هدایت آقای خاص با رسیدن به فینال لیگ اروپا شانس قهرمانی در این رقابت‌ها و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم دارد، که این می‌تواند برای فصل اول حضور مورینیو آمار خوبی باشد، اما سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ خیلی هم راضی به نظر نمی‌رسد.
 
مورینیو در گفت‌و‌گو با سایت «اومنی اسپورت» گفت: همیشه سعی می‌کنم پیش از پیوستن به باشگاهی، واقعیت‌های آن باشگاه را آنالیز کنم، اما زمانی می‌توانید پی به واقعیت‌ها ببرید که در درون باشگاه باشید. فصل اول حضورم در منچستریونایتد سخت گذشت. البته از فصل دوم حضور در این تیم لذت خواهم برد چون می‌دانم که مرتکب اشتباه نخواهم شد.
 
وی افزود: همیشه از خودم می‌پرسم چه چیزی جلوی موفقیت منچستریونایتد در سه، چهار، پنج سال اخیر را گرفته است؟ و تنها یک جواب برای این پرسش به ذهنم می‌آید و آن این است که اینجا لیگ برتر است و ببیشتر باشگاه‌ها قدرت اقتصادی خوبی دارند. به هر حال منچستریونایتد حالا تیمی بهتر دارد و همه اعضای باشگاه هم به این موضوع واقف هستند که ما در فرایند شکل دادن تیمی قدرتمند هستیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *