روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تاکنون خوب بوده است

17:18 - 29 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۸۶۰
نماینده روحانی در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تاکنون خوب بوده است و تا آخر شب هم که زمان قانونی است، صبر می‌کنیم.
روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تاکنون خوب بوده است به گزارش گروه سیاسی ،محمدرضا صادق نماینده حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در حاشیه بازدید از این ستاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر نتیجه انتخابات به نفع کاندیدای مورد حمایت شما نباشد، آیا به قانون پایبند هستید یا خیر، اظهار داشت: خواست مردم در انتخابات ظهور می‌یابد و ان‌شاءالله با شرایطی که مهیا شده نتیجه‌ای که برگرفته از خواست مردم است، حاصل می‌شود که عطر و بویی دارد که همه نسبت به آن علاقه‌مند هستند.

وی افزود: امیدواریم که نتایج انتخابات که در اولین فرصت ممکن توسط مراجع قانونی اعلام خواهد شد، شرایط مطبوع و مطلوبی را فراهم کند و بنده بسیار خوش‌بین هستم که اینگونه خواهد بود و رضایت خدا و خلق خدا را در بطن خودش دارد.

نماینده روحانی در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در ارزیابی‌اش نسبت به برگزاری روند انتخابات، گفت: تا به اینجا روند خوب بوده و تا آخر شب هم که زمان قانونی است، صبر می‌کنیم و امیدواریم خوشحالی که مردم برای حضورشان پای صندوق‌های رأی دارند، در نتایج انتخاباتی تبلور پیدا کند.

وی همچنین ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: بنده به شما اصحاب رسانه و تک‌تک عزیزانی که در بخش نظارت مشغول کار، هستند خسته نباشید می‌گویم.

صادق اضافه کرد: ما گزارش‌ها را دریافت می‌کنیم و در جریان اخبار قرار می‌گیریم و در هیأت نظارت نیز آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

نماینده روحانی در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: شرایطی که الآن برای انتخابات وجود دارد، در مقایسه با انتخابات پیشین قابل قبول است؛ گزارش‌هایی که از روند اجرا داریم، ممکن است اشکالات جزئی در آن‌ها وجود داشته باشد، به خصوص با توجه به حضور بسیار پرشور مردم که بی‌سابقه است و شاید صف‌های طویل مقداری با شرایط آب و هوایی دشواری‌هایی را برای مردم فراهم کند.

صادق در پایان خاطرنشان کرد: به لطف خدا مردم عزیز ما ثابت کردند برای اینکه بتوانند در رقم زدن سرنوشت سیاسی کشور خود و فراهم کردن فرصت برای خدمت دوباره فرزندان این آب و خاک در راستای ارزش‌های ملی و دینی و میراث شهدا مؤثر باشند، این ساعات صف‌های طویل را تحمل می‌کنند تا ان‌شاالله با رأی خوب خودشان شرایط دوباره‌ای را برای پیشبرد اهداف کشور فراهم آورند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *