اگر آرایی جابجا شده باشد، جابجایی در صندوق‌ها قابل اصلاح است

11:42 - 29 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۶۹۹
کدخدایی با بیان اینکه از مردم خواهش می‌کنیم که آرای خودشان را به دقت در صندوق مربوطه بیندازند، گفت: البته این اطمینان را به عزیزانمان می‌دهیم که در پایان شمارش ها، اگر آرایی جابجا شده باشد، این جابجایی در صندوق‌ها قابل اصلاح است.
کدخدایی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، عباسعلی کدخدایی سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، در ارتباط تلویزیونی با شکه خبر اظهار کرد: روند خوبی را از صبح آغاز کردیم و خوشبختانه مشکل حادی را در بحث برگزاری انتخابات و ارتباط سریع با دوستانمان در وزارت کشور نداشته ایم.

وی افزود: گزارش‌های نهایی ما نشان می‌دهد که در همه جای کشور مردم مشغول رای دادن هستند و مطلب خاصی که بتواند مانع حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای باشد را تا کنون نداشته ایم.

کدخدایی همچنین اظهار کرد: رای گیری انتخابات میاندوره‌ای مجلس در ۴ حوزه "اصفهان"، "اهر و هریس"، "مراغه و عجب شیر" و "بندرلنگه" در حال برگزاری است و طبیعتا در این ۴ حوزه صندوق‌های مربوط به انتخابات میاندوره‌ای مجلس وجود دارد.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در پایان با بیان اینکه از مردم خواهش می‌کنیم که آرای خودشان را به دقت در صندوق مربوطه بیندازند، خاطرنشان کرد: البته این اطمینان را به عزیزانمان می‌دهیم که در پایان شمارش ها، اگر آرایی جابجا شده باشد، این جابجایی در صندوق‌ها قابل اصلاح است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *