حضور در انتخابات نشان می‌دهد گذر زمان مردم را خسته نکرده است/ کسی که رای آورد به قول‌هایش عمل کند

11:27 - 29 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۶۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خداییان با اشاره به پیام‌های حضور مردم در انتخابات گفت: حضور گسترده مردم نشان از پایگاه مردمی نظام دارد، نشان می‌دهد که مردم همچنان در صحنه هستند و گذر زمان آن‌ها را خسته نکرده است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، ذبیح اله خداییان معاون حقوقی قوه قضائیه با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

معاون حقوقی قوه قضائیه

وی پس از اخذ رای با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت در انتخابات برای مردم ایران هم حق است و هم تکلیف، اظهار کرد: حق از این جهت که افرادی که امروز به عنوان رئیس جمهور یا اعضای شورای شهر انتخاب می‌شوند اداره امور کشور و شهرها را به دست می‌گیرند و از طرف ما اتخاذ تصمیم می‌کنند، بنابراین حق ما است که در انتخاب کسانی که سرنوشت آینده کشور را رقم می‌زنند نقش داشته باشیم و بهترین ها را انتخاب کنیم.

معاون حقوقی قوه قضائیه با اشاره به پیام‌های حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: از طرف دیگر حضور در انتخابات یک تکلیف است؛ چراکه حضور گسترده مردم نشان از پایگاه مردمی نظام دارد، نشان می‌دهد که مردم همچنان در صحنه هستند و گذر زمان آن‌ها را خسته نکرده است.

خداییان ادامه داد: امروزه دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا چشمشان به انتخابات ملت ایران است تا ببینید حضور مردم چگونه است و مطمئنا حضور گسترده مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کند و نشان می‌دهد مردم پشتیبان نظام هستند و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند مردم باید پرشور و اول وقت در پای صندوق‌های رای حضور یابند؛ چراکه در کار خیر باید اول وقت شرکت کرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه توصیه شما به نامزدهایی که رای نمی‌آورد، چیست؟ گفت: کسانی که رای آوردند باید به قول و قرارهایشان عمل کنند و کسانی که رای نمی‌آورند هم به کسانی که رای می‌آوردند، کمک کنند.

معاون حقوقی قوه قضائیه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شعار نامزدها چقدر با مسائل جامعه انطباق داشته است، خاطرنشان کرد: کسانی که شرکت می‌کنند یکسری مسائل را مطرح می کنند و نقاط ضعف و قوت را بیان می‌نمایند، نمی‌توانیم بگوییم تمام مسائل که گفته شده حتما عمل می‌شود بلکه این‌ها برنامه‌هایی است که ارائه می‌شود و باید تلاش کنند به تعهداتشان عمل نمایند و اگر هم چنانچه امکان عملیاتی کردن تمام آنچه گفتند نباشد باید علت آن را به مردم توضیح دهند.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *