آسوشیتدپرس: مراکز انتخاباتی شاهد حضور گسترده مردم است/استقبال بی‎سابقه ایرانیان خارج نشین در انتخابات/واکنش «BBC» و «VOA» به حضور گسترده مردم در انتخابات

8:49 - 29 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۶۱۴
با باز‌شدن شعب اخذ رأی برای آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان درساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت خبرنگاران رسانه‌های خارجی نیز با حضور در شعب اخذ رأی این رویداد را به سراسر جهان مخابره می‌کنند.
به گزارش گروه بین‌الملل ، با باز‌شدن شعب اخذ رأی برای آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان درساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت خبرنگاران رسانه‌های خارجی نیز با حضور در شعب اخذ رأی این رویداد را به سراسر جهان مخابره می‌کنند.


آسوشیتدپرس: مراکز انتخاباتی در ساعت اولیه شاهد حضور گسترده مردم است/خبرگزاری فرانسه: حضور رهبر عالی ایران در پای صندوق رای


خبرگزاری «آسوشیتدپرس» اولین رسانه غربی بود که ضمن اعلام آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی در سراسر ایران نوشت: بیش از ۵۶ شش میلیون ایرانی قرار است امروز با حضور در پای ۶۳ هزار صندوق اخذ رأی در سراسر ایران رئیس‌جمهور این کشور را انتخاب کنند.


انتخابات حسینیه ارشاد

آسوشیتدپرس مسائل اقتصادی را مهمترین مسئله این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران می‌داند.

گزارش تصویری دیلی‌میل از حضور انتخابات ریاست‌جمهوری
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۸
 به گزارش گروه بین‌الملل ، انتخابات ریاست‌جمهوری امروز جمعه و حضور شکوهمند مردم در پای صندوق‎های رأی از همان دقایق اولیه رأی بازتاب‎های گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.


آسوشیتدپرس: مراکز انتخاباتی شاهد حضور گسترده مردم است/استقبال بی‎سابقه ایرانیان خارج نشین در انتخابات/واکنش «BBC» و «VOA» به حضور گسترده مردم در انتخابات

پایگاه خبری «دیلی‌میل» انگلیس در گزارشی تصویری حضور گسترده مردم ایران در شعب اخذ رأی را پوشش داد.


گزارش رسانه عربستانی از انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۶
به گزارش گروه بین‌الملل ، وب‌سایت شبکه خبری «العربیه» عربستان ضمن اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۵۶ میلیون نفر از جمعیت ایران واجد شرایط شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند و برای برگزاری این انتخابات نزدیک به ۶۳ هزار شعب اخذ رأی در سراسر کشور دایر شده‌است.
العربیه
حضور بی‌سابقه ایرانیان مقیم ترکیه و روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۷
به گزارش گروه بین‌الملل ،همزمان با حضور گسترده مردم کشورمان در دوزادهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شهروندان ایرانی در دیگر کشورهای جهان نیز در همان ساعت اولیه در شعب اخذ رأی حاضر شدند.


آسوشیتدپرس: مراکز انتخاباتی شاهد حضور گسترده مردم است/استقبال بی‎سابقه ایرانیان خارج نشین در انتخابات/واکنش «BBC» و «VOA» به حضور گسترده مردم در انتخابات

رسانه‌های ترکیه با انتشار تصاویری از صفوف طولانی شهروندان ایرانی در شعبه اخذ رأی در سفارت ایران در استانبول این حضور پرشور ایرانیان مقیم ترکیه را بی‌سابقه خواندند.
واکنش «BBC» و «VOA» به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۷
به گزارش گروه بین‌الملل ،دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران از ساعت هشت روز جمعه 29 اردیبهشت آغاز شده است و رسانه‌های جهان حضور گسترده مردم در این انتخابات را به تصویر کشیده‌اند.

در همین حال پایگاه‌های  «BBC» و «VOA» نیز به حضور پرشور مردم در این انتخابات اذعان کردند. 

پایگاه خبری bbc در گزارشی ضمن اشاره به حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: مردم ایران برای انتخاب رئیس جمهور جدید در شعب اخذ رأی حاضر شدند.


آسوشیتدپرس: مراکز انتخاباتی در ساعت اولیه شاهد حضور گسترده مردم است/خبرگزاری فرانسه: حضور رهبر عالی ایران در پای صندوق رای/واکنش «BBC» و «VOA» به حضور گسترده مردم در انتخابات

این شبکه خبری در ادامه نوشت: 65 هزار و پانصد شعبه اخذ رأی در سراسر ایران برای برای جمع‌آوری آرا تشکیل شده‌اند.

پایگاه bbc در ادامه تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را بیش از 56 میلیون نفر اعلام کرده است.

پایگاه خبری VOA نیز در گزارشی حضور گسترده مردم در انتخابات را انعکاس داد و نوشت: مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.



انتخابات ریاست جمهوری ایران از نگاه رسانه‎های عربی
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۹
به گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه فلسطینی المنار گزارش داد: مردم ایران روز جمعه برای انتخاب رئیس جمهور جدید پای صندوق‎های رای رفتند.

به گزارش این پایگاه بیش از 56 میلیون نفر واجد شرایط رای‏‎دهی هستند.

المنار گزارش داد: رهبر معظم انقلاب در دقایق اولیه صبح ضمن انداختن رای به صندوق از مردم خواستند که حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند.

رسانه های عربی

شبکه المیادین ضمن پوشش حضور گسترده مردم پای صندوق‎های رای گزارش داد: اهالی تهران نیز حضور گسترده‎ای پای صندوق‎های رای دارند.

این شبکه همچنین از حضور گسترده ساکنان مشهد در مراکز اخذ رای گزارش داد.

پایگاه لبنانی النشره گزارش داد که شخصیت‎های سیاسی همراه با مردم در انتخابات ریاست جمهوری ایران شرکت کردند.
گزارش خبرنگار بلومبرگ از حضور گسترده مردم در حسینیه ارشاد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۴
به گزارش گروه بین‌الملل ، خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ با حضور در حسینیه ارشاد تهران با انتشار تصاویری از حضور مردم در توئیتر خود لحظه به لحظه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را گزارش می‌دهد.

آسوشیتدپرس: مراکز انتخاباتی در ساعت اولیه شاهد حضور گسترده مردم است/خبرگزاری فرانسه: حضور رهبر عالی ایران در پای صندوق رای


خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ با حضور در حسینیه ارشاد تهران با انتشار تصاویر و ویدئوهایی از حضور مردم در توئیتر خود لحظه به لحظه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را گزارش می‌دهد.
بازتاب انتخابات ریاست جمهوری ایران در رسانه‌های آمریکا
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۲
به گزارش گروه بین‌الملل ، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران از ساعت هشت صبح روز جمعه 29 اردیبهشت آغاز شده و مردم ایران در شهرهای مختلف حضور گسترده‌ای در این انتخابات داشته‌اند و رسانه‌های آمریکا نیز این حضور را در اخبار خود منعکس کرده‌اند.


انتخابات

«شیکاگو تریبون» در گزارشی ضمن انعکاس حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: مردم ایران روز جمعه در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کردند.
رویترز: مردم ایران با صف‌های طولانی در شعب اخذ رأی حاضر شدند
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۹
به گزارش گروه بین‌الملل ، انتخابات ریاست‌جمهوری ایران رأس ساعت ۸ صبح روز جمعه در سراسر کشور آغاز شد.


انتخابات


خبرگزاری «رویترز» ضمن بیان اینکه ۵۶ میلیون از جمعیت ۸۰ میلیون ایرانی واجد شرایط رأی‌دادن در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ایران هستند با اشاره به آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی نوشت: با آغاز رأی‌گیری، مردم ایران درهمان دقایق اولیه با تشکیل صف‎های طولانی در شعب اخذ رأی حضور یافتند.
خبرگزاری فرانسه: رهبر عالی انقلاب اسلامی رأی خود را به صندوق انداختند
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۱
به گزارش گروه بین‌الملل . خبرگزاری‎های خارجی همزمان با رسانه‌های داخلی لحظه به لحظه حضور انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را بازتاب می‌دهند.

رهبر معظم


حضور گسترده ایرانیان خارج از کشور در پای صندوق‌های رأی به روایت تصویر
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
به گزارش گروه بین‌الملل ، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران از ساعت هشت صبح روز جمعه 29 اردیبهشت آغاز شده و شهروندان ایرانی در دیگر کشورها نیز حضور گسترده‌ای برای شرکت در این انتخابات دارند.

آسوشیتدپرس: مراکز انتخاباتی در ساعت اولیه شاهد حضور گسترده مردم است


انتخابات






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *