رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تخلفات انتخابات امروز به روایت علی نیکزاد؛ باید آرا "رئیس السادات" را به نام آقای رئیسی بشمارند

19:01 - 29 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۶۰۵
رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: من خودم به همراه آقای رئیسی برای رای به شهرری رفته بودیم و به عینه مشاهده کردیم که آنجا مشهور به رئیسی را ننوشته بودند. الان کسی اگر می‌نویسد رئیسی٬ رئیس السادات باید آن را به نام آقای رئیسی بشمارند.
نیکزادعلی نیکزاد رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در گفت و گو با خبرنگار گروه  سیاسی ٬ در خصوص مشکلات بوجود آمده در روند رای انتخابات گفت: مشکلات فراوانی وجود دارد به عنوان مثال به اندازه افرادی که به عنوان ناظر از سمت ما معرفی شده سر صندوقها به درستی گذاشته نشدند. مثلاً در شهر ری خانم‌ها را برای صندوق آقایان و آقایان را برای صندوق خانم‌ها گذاشته بودند.
 
وی ادامه داد: روند اجرای انتخابات در کشور شاهد تخلفاتی بوده که عدم حضور نماینده آقای رئیسی در برخی صندوق ها یکی دیگر از نمونه آن است.

وی با اشاره به یکی دیگر از مشکلات تاکید کرد: پیش تر علی اکبر بهرمانی را هاشمی رفسنجانی می گفتند چون مردم با این نام وی را می شناسند لذا اینجا هم باید در همه جا می نوشتند سید ابراهیم رئیس السادات مشهور به رئیسی که نکردند و این تعرفه در کشور نیست.

نیکزاد خاطرنشان کرد: من خودم به همراه آقای رئیسی برای رای به شهرری رفته بودیم و به عینه مشاهده کردیم که آنجا مشهور به رئیسی را ننوشته بودند. الان کسی اگر می نویسد رئیسی٬ رئیس السادات باید آن را به نام آقای رئیسی بشمارند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *