کامدار توهم دارد و خودش بی‌غیرت است!/ گفت مصدوم هستم اما رفت برای فامیلش تبلیغ کند!

13:27 - 27 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۹۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: کادرفنی و هواداران شاهد بودند که کدام بازیکن در زمین کم‌کاری و تیم را نابود کرد.
علی خاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در واکنش به صحبت‌های احمد کامدار، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی، اظهار داشت: کامدار در حدی نیست که من بخواهم در پاسخ به او صحبت کنم اما بهتر است که برخی از مسائل را در رابطه با این بازیکن عنوان کنم.

وی ادامه داد: 3 هفته مانده به اتمام مسابقات لیگ برتر، کامدار به پزشک تیم اصرار کرده بود که به باشگاه اعلام کند آسیب‌دیدگی دارد اما در واقع در نظر داشت به مشهد سفر کند و یکی از بستگان خود را که کاندیدای شورای شهر در مشهد است، تبلیغ کند.

سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی تصریح کرد: بی‌غیرت خودش است. کادرفنی و هواداران شاهد بودند که کدام بازیکن در زمین کم‌کاری و تیم را نابود کرد. کامدار توهم دارد و نمی‌داند چه صحبتی انجام می‌دهد.

خاکزاد افزود: بهتر است او در صحبت‌های خود دقت کند. تیم ماشین‌سازی عذر این بازیکن را خواست و کامدار پیش من آمد و عنوان کرد که از مادر خود نگه‌داری می‌کند. از سر دلسوزی باعث شدم او در ماشین‌سازی بماند تا مشکل مالی برای خودش و مادرش به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: تعصب و غیرت این بازیکن را باید هواداران و کارشناسان فوتبال بگویند که چگونه برای تیمش بازی کرد. برای تبلیغ فامیل  تیم عنوان کرد که از ناحیه پا مصدوم است و به همین خاطر او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دادیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *