تراکتورسازی در فوتسال تیم‌داری می‌کند؟!

13:48 - 27 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۸۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شنیده می‌شود باشگاه تراکتورسازی قصد تیم‌داری در لیگ برتر فوتسال را دارد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در لیگ برتر فوتسال با امتیاز شهرداری تبریز حضور دارد و دارای امتیاز شخصی برای حضور در مسابقات نیست.

تیم فوتسال شهرداری تبریز که در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال حضور داشت، امتیاز خود را بدون دریافت مبلغی از مسئولان باشگاه مس سونگون ورزقان، به این باشگاه واگذار کرد.

مس سونگون در اولین حضور خود در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشت و رتبه سوم را کسب کرد. بعد از اینکه مدت زمان یک ساله واگذاری امتیاز این تیم به پایان رسید، مسئولان سازمان ورزش شهرداری تبریز اقدامی بابت بازپس گیری امتیاز خود انجام ندادند.

بعد از اتمام لیگ برتر فوتسال حواشی زیادی دراین خصوص به وجود آمد. حالا اخباری مبنی بر واگذاری امتیاز این تیم فوتسال، به باشگاه تراکتورسازی شنیده می‌شود. به واسطه حضور حامد نجفی، مدیرعامل سابق مس سونگون ورزقان و معاون فعلی باشگاه تراکتورسازی و علاقه این شخص به رشته فوتسال احتمال تیم‌داری تراکتورسازی در رشته فوتسال زیاد است.

محمدرضا کافی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در این باره گفت: ما طبق آخرین استعلامی که از هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی داشتیم، این امتیاز تا زمانی که مس سونگون دیگر علاقه‌ای به تیم‌داری در رشته فوتسال نداشته باشد، حق قانونی مس سونگون است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *