رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین روز تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری چگونه سپری می‌شود

10:01 - 27 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۷۴۳
امروز ۲۷ اردیبهشت آخرین روز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و هر یک از کاندیدا‌ها آخرین تبلیغات خود را برای به دست آوردن آرای بیشتر انجام می‌دهند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امروز ۲۷ اردیبهشت آخرین روز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و هر یک از کاندیدا‌ها آخرین تبلیغات خود را برای به دست آوردن آرای بیشتر انجام می‌دهند. در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را مرور می‌کنیم:

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

پخش دو برنامه تبلیغاتی از رادیو و تلویزیون

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ساعت ۱۸ امشب در شبکه ۴ سیما به سوالات سه کارشناس برنامه در حوزه‌های مختلف پاسخ می‌دهد؛ همچنین ساعت ۱۰ صبح امروز نیز گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین با رادیو جوان از طریق امواج این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

دیدار با طلاب سراسر کشور

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ساعت ۸ صبح امروز با جمعی از طلاب سراسر کشور در مجتمع فرهنگی آدینه واقع در غرب تهران دیدار کرد.

دیدار با دانشگاهیان در مجتمع آدینه

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ساعت ۱۰ امروز با جمعی از دانشگاهیان کشور در مجتمع فرهنگی آدینه واقع در غرب تهران دیدار می‌کند.


حضور در جمع هواداران در مشهد 

حجت الاسلام والمسلمین رییسی ساعت ۱۷ عصر امروز در میدان شهدا مشهد در جمع حامیان و هوادران خود حاضر می‌شود و برای آن‌ها سخنرانی می‌کند.

قالیباف

محمدباقر قالیباف

پخش گفتگوی شبکه ۳

محمدباقر قالیباف امشب در برنامه پاسخ به سوال جوانان که ساعت 22:30 از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، به سوالاتی در حوزه جوانان پاسخ می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی

پخش گفتگوی شبکه ۳

حجت الاسلام والمسلمین روحانی عصر امروز در برنامه پاسخ به سوال جوانان که ساعت 19:10 از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود به پرسش هایی در حوزه جوانان پاسخ می‌دهد.

حضور در جمع حامیان مشهدی

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ساعت ۱۷ امروز در جمع هوادران خود در ورزشگاه تختی مشهد حاضر می‌شود و برای آن‌ها سخنرانی می‌کند.

میرسلیم

سید مصطفی آقا میرسلیم

حضور در گفتگوی ویژه خبری

میرسلیم امشب در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما که ساعت 22:45 دقیقه انجام می‌شود حضور خواهد داشت؛ گفتنی است این گفتگو از طریق رادیو ایران نیز پخش می‌شود.


هاشمی طبا

سید مصطفی هاشمی طبا

پخش گفتگوی شبکه ۴

سید مصطفی هاشمی‌طبا ساعت ۱۷ عصر امروز در شبکه ۴ سیما به سوالات سه کارشناس برنامه در حوزه‌های مختلف پاسخ می‌دهد.

جهانگیری

اسحاق جهانگیری

پخش گفتگوی شبکه خبر

گفتگوی اسحاق جهانگیری امشب ساعت 21:30 از شبکه خبر به روی آنتن می‌رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *