رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قیمت گوشت در کانال 41 هزارتومانی ماند / کاهش قیمت با ادامه واردات

12:13 - 26 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۴۷۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: با وجود گذشت چند روز از عرضه گوشت‌های گوسفندی وارداتی گرم با قیمت مصوب 31 هزار و 500 تومان هنوز تاثیری بر بازار گوشت گوسفندی داخلی دیده نمی شود.
گوشت گوسفندی در کانال 41 هزار تومانی ماند/ واردات قیمت‌‌ها را تغییر ندادبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، چندی پیش عرضه گوشت‌ گرم گوسفندی وارداتی با قیمت مصوب 31 هزار و 500 تومان در سطح شهر آغاز شد و هم اکنون نیز ادامه دارد.

در این میان گوشت‌ گرم گوسفندی با نرخ‌های بیش از 40 هزار تومان و نوسانات اخیر قیمت گوشت به دلیل کمبود دام  باعث شد که واردات گوشت گرم گوسفندی به داخل کشور انجام شود.

همچنین انتظار می‌رود با نزدیک بودن به ماه مبارک رمضان و برای تنظیم میزان عرضه و تقاضا، تداوم واردات گوشت گرم به داخل کشور قیمت‌ها را تا حد زیادی کنترل کند.

در همین راستا علی اصغر ملکی در خصوص وضعیت قیمت گوشت گوسفندی پس از عرضه گوشت های وارداتی اظهار کرد: درحال حاضر چند روز بیشتر از عرضه این گوشت‌ها در بازار نمی‌گذرد و هنوز قیمت‌ها کاهش چندانی نداشته است.

وی افزود: قیمت گوشت گوسفندی نسبت به هفته گذشته ثابت بوده و با قیمت 36 تا 37 هزار تومان به دست مغازه‌دار می‌رسد و با قیمت 40 تا 41 هزار تومان در واحدهای صنفی عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار گفت: درصورتی که واردات گوشت گرم گوسفندی به صورت مرتب انجام شود نیاز بازار تامین شده و  قیمت‌ها تا حد زیادی کنترل خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *