از ناگفته‌های فخیم زاده تا نادر طالب زاده و روزه‌های ماه رمضان/ اولین فیلم مهران مدیری بعد از نهنگ عنبر اکران می‌شود+ عکس

16:45 - 26 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۲۴۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با اتفاقات، حواشی و اخبار گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبه‌رو بود که مهم‌ترین آن را می‌توان ناگفته‌های فخیم زاده از فیلم "مسافران مهتاب" دانست.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مهم‌ترین اخبار روز های پایانی اردیبهشت را ناگفته‌های فخیم زاده از فیلم "مسافران مهتاب" و مشخص شدن زمان اکران نخستین فیلم مهران مدیری تشکیل می‌دهند.

**اولین فیلم مهران مدیری بعد از نهنگ عنبر اکران می‌شود/ کارگر ساده نیازمندیم به جای برادرم خسرو می‌آید

اولین فیلم مهران مدیری بعد از "نهنگ عنبر" اکران می‌شود و "کارگر ساده نیازمندیم" به جای برادرم خسرو می‌آید.

فیلم ساعت پنج عصر

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص نتیجه جلسه امروز شورای صنفی گفت: قرارداد فیلم سینمایی "کارگر ساده نیازمندیم" در سرگروه سینمایی کوروش بعد از فیلم "برادرم خسرو" ثبت شد.
 
وی افزود: همچنین قرارداد فیلم "ساعت پنج عصر" در سرگروه قدس بعد از فیلم "نهنگ عنبر ۲ " ثبت شد.

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

**پخش سریال عالیجناب به بعد از انتخابات موکول شد/نیاز تولید آثار انتخاباتی با رعایت خط قرمز‌ها احساس می‌شود

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: پخش سریال خانگی "عالیجناب" نیز با توجه به مضمون انتخاباتی آن به بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران موکول خواهد شد.

ایل بیگی

"حبیب ایل بیگی" معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص تعویق در زمان پخش سریال خانگی "عالیجناب" گفت: باید از آنچه که احتمالاً بتواند به امنیت و وحدت ملی ما خدشه وارد کرده و موجب رفتارهای خارج از قاعده شود دوری و پرهیز کرد و ما هم همه سعی خود را معطوف این قضیه کرده‌ایم. پس آن محصولی که در راستای همین اهداف زمان پخشش مناسب نباشد را بعد از انتخابات پخش خواهیم کرد.
 
وی افزود: در همین راستا پخش سریال خانگی "عالیجناب" نیز با توجه به مضمون انتخاباتی آن به بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران موکول خواهد شد.
 
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی ادامه داد: از نظر سازمان سینمایی تولید آثاری با چنین محتوا و مضمون خوب بوده و حتی نیاز آن احساس می‌شود، اما نباید در تولید چنین مجموعه‌هایی خط قرمز‌ها را فراموش کنیم. باید تولیدات به دور از هرگونه تنش زایی و با توجه به موازین آماده شوند.

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

** آرزو دارم امسال یک روز هم شده بتوانم روزه بگیرم/روزی ۱۵ قرص می‌خورم

به لطف خدا ۵ ماه است که شب‌ها به راحتی می‌خوابم و این معجزه خدا بود. مشکل قلبی من مشکلات تنفسی را برای من به همراه داشت، اما الان اوضاع تنفسم بسیار بهتر است.

نادر طالب زاده

نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، مستند‎ساز و محقق سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر این روز‌ها از لحاظ جسمی حال بسیار خوبی دارم و تا حدودی مشکل قلبی‌ام برطرف شده است.
 
وی در همین راستا افزود: به لطف خدا ۵ ماه است که شب‌ها به راحتی می‌خوابم و این معجزه خدا بود.

طالب زاده در خصوص مشکلات ناشی از بیماری قلبی‌اش تصریح کرد: مشکل قلبی من مشکلات تنفسی را برای من به همراه داشت، اما الان اوضاع تنفسم بسیار بهتر است. بنا به تشخیص پزشکان نیازی به عمل قلب نبوده و مراحل درمان با دارو را ادامه می‌دهم.

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

** امثال من در سینما دستمزد بالایی ندارند/برخی در سینمای ایران فقط یک مدل هستند

بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به اینکه تعداد بازیگرهایی با رقم‌های نجومی، انگشت شمار است، از فراموش شدن و بی‌لطفی بسیاری از افراد سخن گفت.

مینا نوروزی

مینا نوروزی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما درگفت و گوبا خبرنگارگروه فرهنگی گفت: شاید یکی از دلایل کم کاری هنرمندان قدیمی این باشد که چهره‌های جدید برای مخاطبان جالب‌تر هستند و شاید ما خوب نبود‌ه‌ایم یا کم لطفی دوستان است و اینکه خیلی ازافراد ما را به یاد نمی‌آورند.

نوروزی توضیح داد: من آدمی هستم که در کارهایم اهل رفاقت نبوده‌ام و جدا از اینکه نقش و چگونه اجرا کردن آن برایم اهمیت داشته، با خودخواهی اعلام می‌کنم که من با اخلاق هستم و همه را دوست دارم، اما اینکه چرا کم‌کاری برایم اتفاق افتاده را متوجه نمی‌شوم و اینکه چرا گاهی وقت‌ها، انسان‌ها در ذهن افرادی که باید بمانند، نمی‌مانند در صورتی که مردم خیلی به ما لطف دارند و ما هم ارتباط خوبی با مخاطبانمان داریم.

وی همچنین گفت: در بسیاری از موارد ممکن است بازیگر‌های جوان برای کسب شهرت حتی حاضر به پرداخت مبالغی باشند تا در یک اثر به ایفای نقش بپردازند و اینکه بسیاری از این چهره‌های جدید ممکن است تخصص کافی را نداشته باشند و حتی در مواردی، آموزش لازم را هم ندیده باشند.

بازیگر سریال "دنیای شیرین دریا" یادآور شد: بسیاری از چهره‌های جدید حتی حاضر هستند که به شکل رایگان هم کار کنند، اما در مورد بازیگرهایی مثل خودم هم باید بگویم که ما اصلا مبلغ زیادی برای ایفای یک نقش دریافت نمی‌کنیم که بخواهیم آن مبلغ را کم کنیم و از این جهت باید گفت که تعداد بازیگرهایی با رقم‌های نجومی، انگشت شمار است.

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

** پس از سالها، روایت فخیم‌زاده از نمکی/هیچ وقت نقش تکراری بازی نمی‌کنم

کارگردان سریال "ولایت عشق" گفت: پس از سریال "مسافران مهتاب" پیشنهادهای زیادی برای ایفای نقش در چنین ژانری داشتم، اما هیچ‌گاه زیر بار ایفای نقش تکراری نرفته‌ام.

فخیم زاده

مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: دو سال قبل سریال تلویزیونی "فوق سری" را برای ایام نوروز روی آنتن تلویزیون داشتم.

وی ادامه داد: وضعیت ساخت آثار نمایشی مدتی به هم ریخته بود و از این جهت، در زمینه کارگردانی امکان فعالیت زیادی وجود نداشت.

کارگردان سریال "ولایت عشق" تصریح کرد: بخشی از فعالیت من در ژانر پلیسی است که به تازگی توقع از ساخت چنین آثاری، فیلم‌های خاص پلیسی است که چنین چیزی هم از من ساخته نیست و بنابراین مدتی در زمینه کارگردانی فعالیت ندارم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در کارگردانی یک مسئله اساسی وجود دارد و آن این است که کارگردان ابتدا باید به فیلمنامه‌ای برسد که کیفیت خوبی داشته باشد و سپس اقدام به شروع کار کند.

فخیم زاده توضیح داد: چندی پیش فیلمنامه‌ای را با یکی از دوستان کار کردم و قرار بود آن متن را برای شبکه آی فیلم بسازم که با شرایط من هماهنگ نشد و کار صورت نگرفت و بدین ترتیب فیلمنامه همانگونه باقی ماند.

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *