رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زمان اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی تغییر کرد

11:47 - 25 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۱۳۶
اختتامیه دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور (تیتر ۱۰) به زمان دیگری موکول شد.
جشنواره دانشجوییبه گزارش گروه جامعه ،دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور (تیتر ۱۰ ) امسال با رشد بیش از ۲۵۰ درصدی در آثار ارسال مواجه شد.

آیین اختتامیه دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور «تیتر۱۰» پیش از این قرار بود اسفندماه ۱۳۹۵ برگزار شود که به دلیل استقبال چشمگیر فعالان رسانه‌ای و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و ارسال بیش از ۳۷ هزار اثر به زمان دیگری موکول شد.

دهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور «تیتر۱۰»  از روز ۲۶ آبان‌ ۱۳۹۵ با ابلاغ دستورالعمل اجرایی آن توسط دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز به کار کرد.

این دوره از جشنواره شامل سه بخش اصلی با عناوین «آثار برگزیده»، « نشریات برگزیده»، «فضای مجازی» و دو «بخش ویژه» و «نویسندگان برتر» است.

به گزارش مفدا،بر اساس اعلام دبیرخانه دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی که در اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت مستقر است، با توجه به استقبال دانشجویان فعال رسانه‌ای دانشگاه‌های سراسر کشور به جهت حفظ کیفیت داوری آثار ارسالی و فراهم کردن تمهیدات لازم جهت برگزاری مناسب این رویداد مراسم اختتامیه، مرداد یا شهریورماه سال جاری به میزبانی وزارت بهداشت و همکاری دیگر دستگاه‌های و نهادهای دانشگاهی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *