پس از سالها، روایت فخیم‌زاده از نمکی/هیچ وقت نقش تکراری بازی نمی‌کنم

11:00 - 25 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۹۳۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کارگردان سریال "ولایت عشق" گفت: پس از سریال "مسافران مهتاب" پیشنهادهای زیادی برای ایفای نقش در چنین ژانری داشتم، اما هیچ‌گاه زیر بار ایفای نقش تکراری نرفته‌ام.
مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: دو سال قبل سریال تلویزیونی "فوق سری" را برای ایام نوروز روی آنتن تلویزیون داشتم.

وی ادامه داد: وضعیت ساخت آثار نمایشی مدتی به هم ریخته بود و از این جهت، در زمینه کارگردانی امکان فعالیت زیادی وجود نداشت.

روایت فخیم‌زاده از نمکی در مسافران مهتاب/هیچ وقت نقش تکراری بازی نمی‌کنم

کارگردان سریال "ولایت عشق" تصریح کرد: بخشی از فعالیت من در ژانر پلیسی است که به تازگی توقع از ساخت چنین آثاری، فیلم‌های خاص پلیسی است که چنین چیزی هم از من ساخته نیست و بنابراین مدتی در زمینه کارگردانی فعالیت ندارم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در کارگردانی یک مسئله اساسی وجود دارد و آن این است که کارگردان ابتدا باید به فیلمنامه‌ای برسد که کیفیت خوبی داشته باشد و سپس اقدام به شروع کار کند.

فخیم زاده توضیح داد: چندی پیش فیلمنامه‌ای را با یکی از دوستان کار کردم و قرار بود آن متن را برای شبکه آی فیلم بسازم که با شرایط من هماهنگ نشد و کار صورت نگرفت و بدین ترتیب فیلمنامه همانگونه باقی ماند.

وی یادآور شد: هم اکنون مشغول آماده کردن یک فیلمنامه سینمایی هستم که در صورت فراهم شدن شرایط، آن فیلم را می‌سازم.


روایت فخیم‌زاده از نمکی در مسافران مهتاب/هیچ وقت نقش تکراری بازی نمی‌کنم

بازیگر سریال تلویزیونی "علی البدل" همچنین گفت: کارگردانی مانند شکار کردن است که فرد باید همیشه لباس خاص آن را بر تن داشته و ابراز شکار در دست داشته باشد، اما معنای این آمادگی این نیست که به طور یقین از این محل شکاری عبور کند بلکه ممکن است روزهای بسیاری سپری شود و از شکار خبری نباشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: در زمینه کارگردانی گاهی ممکن است کارگردان در یک ژانر تجربه‌های بسیاری به دست آورد، اما بنده به عنوان یک بازیگر تعمد دارم که هیچ‌گاه در زمینه بازی فعالیت تکراری نداشته باشم.

بازیگران فیلم سینمایی "مسافران مهتاب" افزود: در طی سال‌های فعالیتم در بسیاری از موارد نقش هایی را داشته‌ام که بسیار مورد استقبال قرار گرفته مانند نقشی که در سریال "مسافران مهتاب" در قالب شخصیت یک فرد ناتوان ذهنی ایفا کردم.

روایت فخیم‌زاده از نمکی در مسافران مهتاب/هیچ وقت نقش تکراری بازی نمی‌کنم

وی اظهار کرد: پس از سریال "مسافران مهتاب" پیشنهادهای زیادی برای ایفای نقش در چنین ژانری داشتم، اما هیچ‌گاه زیر بار ایفای نقش تکراری نرفته‌ام.

فخیم زاده یادآور شد: ایفای نقش در سریال " علی البدل " برایم تجربه‌ای جدید بود و حس و حال بچه‌ای را داشتم که برای ایفای نقش و حضور مقابل دوربین دلهره بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: من هنرپیشه چندان حرفه‌ای نیستم و از آینده خبر ندارم که چه نقش هایی را ایفا خواهم کرد. در ماه‌های گذشته چند فیلمنامه به دستم رسید که آن‌ها را قبول نکردم و حالا که امکان نوشتن و کارگردانی را دارم، با بازی و بازیگری به شکل سختگیرانه‌تری روبه‌رو می‌شوم.

این بازیگر عرصه سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: اگر دوباره کاری به من پیشنهاد شود که احساس کنم از عهده آن بر می‌آیم و می‌توانم در آینده هم پاسخگوی آن باشم، ایفای نقش در آن اثر را قبول می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *