تیپ ۱۳۰ نیروی زمینی ارتش به کمک زلزله زدگان بجنورد شتافت

11:25 - 24 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۷۶۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده تیپ ۱۳۰ بجنورد گفت: تعدادی خودرو امدادی و آمبولانس به همراه تیم پزشکی نیروی زمینی ارتش به منطقه زلزله زده اعزام شد.
سرهنگ گل گلی
به گزارش گروه سیاسی ، به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، در پی وقوع زلزله 5.7 ریشتری در استان خراسان شمالی و شهر بجنورد، یکان امداد و نجات تیپ ۱۳۰ نیروی زمینی ارتش در بجنورد به صورت آماده باش درآمد.

سرهنگ ابراهیم گل گلی فرمانده تیپ ۱۳۰ بجنورد گفت: بلافاصله بعد از وقوع زلزله جلسه ستاد بحران در تیپ تشکیل شد و یگان امداد و نجات و تجهیزات به حالت آماده باش درآمده و برابر ابلاغیه قبلی ستاد بحران و درخواست استانداری بجنورد به منطقه زلزله زده اعزام شدند.

فرمانده تیپ ۱۳۰ بجنورد اظهار کرد: یکان‌های ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر آمادگی رزمی و حفظ و حراست از مرزهای کشور، در بحث مردم یاری نیز حضور چشمگیری دارند و چنانچه حوادث غیر مترقبه‌ای رخ دهد نیروهای آماده به کار و یکان‌های امداد و نجات ارتش در هر شرایطی وارد عمل شده و به کمک هموطنان عزیز می‌پردازد.

وی گفت: با درخواست استانداری و ستاد بحران شهر بجنورد، خودروهای امدادی و آمبولانس با تیم پزشکی به منطقه زلزله زده اعزام شدند و همراه با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حال امدادرسانی به مصدومان حادثه است.

لازم به ذکر است در ساعات اولیه این حادثه تعداد ۲۰ نفر از مجروحین به بیمارستان ۵۹۷ بجنورد منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.



برچسب ها: ارتش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *