امثال من در سینما دستمزد بالایی ندارند/برخی در سینمای ایران فقط یک مدل هستند

7:30 - 25 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۵۵۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به اینکه تعداد بازیگرهایی با رقم‌های نجومی، انگشت شمار است، از فراموش شدن و بی‌لطفی بسیاری از افراد سخن گفت.
مینا نوروزیمینا نوروزی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما درگفت و گوبا خبرنگار گروه فرهنگی گفت: شاید یکی از دلایل کم کاری هنرمندان قدیمی این باشد که چهره‌های جدید برای مخاطبان جالب‌تر هستند و شاید ما خوب نبود‌ه‌ایم یا کم لطفی دوستان است و اینکه خیلی ازافراد ما را به یاد نمی‌آورند.

نوروزی توضیح داد: من آدمی هستم که در کارهایم اهل رفاقت نبوده‌ام و جدا از اینکه نقش و چگونه اجرا کردن آن برایم اهمیت داشته، با خودخواهی اعلام می‌کنم که من با اخلاق هستم و همه را دوست دارم، اما اینکه چرا کم‌کاری برایم اتفاق افتاده را متوجه نمی‌شوم و اینکه چرا گاهی وقت‌ها، انسان‌ها در ذهن افرادی که باید بمانند، نمی‌مانند در صورتی که مردم خیلی به ما لطف دارند و ما هم ارتباط خوبی با مخاطبانمان داریم.

وی همچنین گفت: در بسیاری از موارد ممکن است بازیگر‌های جوان برای کسب شهرت حتی حاضر به پرداخت مبالغی باشند تا در یک اثر به ایفای نقش بپردازند و اینکه بسیاری از این چهره‌های جدید ممکن است تخصص کافی را نداشته باشند و حتی در مواردی، آموزش لازم را هم ندیده باشند.

بازیگر سریال "دنیای شیرین دریا" یادآور شد: بسیاری از چهره‌های جدید حتی حاضر هستند که به شکل رایگان هم کار کنند، اما در مورد بازیگرهایی مثل خودم هم باید بگویم که ما اصلا مبلغ زیادی برای ایفای یک نقش دریافت نمی‌کنیم که بخواهیم آن مبلغ را کم کنیم و از این جهت باید گفت که تعداد بازیگرهایی با رقم‌های نجومی، انگشت شمار است.

وی تصریح کرد: همچنین ممکن است عده‌ای از بازیگران خاص که مدل هستند و یا در عرصه سینما تبدیل به برند شده‌اند و یا افرادی که پیشکسوت هستند که پیشکسوتان واقعا حق دارند، برای حضوردر یک اثر نمایشی مبالغ بالایی دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر بازیگرهایی که با تلویزیون همکاری دارند و آن دسته از هنرمندانی که مانند بنده ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند واقعا رقم‌های بالایی را دریافت نمی‌کنند، اما به هر حال اینکه یک نفر حاضر باشد به صورت رایگان در یک اثر بازی کند، به طور یقین برای یک تهیه‌کننده دلچسب‌تر است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *