رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشروح مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 96 + فیلم و تصاویر

14:59 - 22 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۱۳۴
سومین مناظره ۶ کاندیدای این انتخابات با محتوای اقتصادی در استودیو شماره ۱۱ معاونت سیمای رسانه ملی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سومین مناظره ۶ کاندیدای این انتخابات با محتوای اقتصادی در استودیو شماره ۱۱ معاونت سیمای رسانه ملی برگزار شد. مخاطبان می توانند اخبار لحظه به لحظه این مناظره را اینجا بخوانند.
 
 
 
 
 
 
 

به آقای روحانی گفتند که نزدیک‌ترین افراد شما دچار مشکلات میلیونی هستند
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۲
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع بندی پایانی خود در برنامه مناظره گفت: ای مردم بدانید همه منابعی که وعده داده شده بررسی و کارشناسی شده هستند؛ باید با فرار مالیاتی  و قاچاق کالا  توسط برخی از رفقا و دوستان دولتمردان  مقابله شود یقین داشته باشید اگر با هزینه‌های اضافی و روحیه اشرافی گری  مقابله شود وضعیت دهک‌های پایین متفاوت می‌شود؛ این امر دور از انتظار نیست کما این که دولت همین‌الان نیز تا بخشی این کار را انجام می‌دهد.

وی افزود: آقای روحانی شما مرا می‌شناسید سخنان همین طوری بر زبان من جاری نمی‌شوند؛ همان گونه که روحیه حقوقی و قضایی دارم آقای معاون اول قضاییه و آقای دادستان کل کشور به دفتر شما آمدند، صحبت کردند، مدارک و اسناد را کاملاً به شما دادند و گفتند که نزدیک‌ترین افراد شما دچار این مشکلات میلیونی هستند؛ من جای شما بودم مساعدت می‌کردم و می‌گفتم طبق قانون برخورد کنید، تفکیک در این مسائل توسط کسی که رئیس دولت است صحیح نیست.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: آقای جهانگیری شما به خوبی با روحیه ضد فساد من آشنا هستید؛ شما وزیر صنایع بودید و ما ده سال در بازرسی کل کشور ده‌ها جلسه داشتیم.

وی ادامه داد: من غیر از بحث برجام کمتر از شما به سبب جایگاه اداری ام ارتباطات خارجی نداشته‌ام؛ نشست‌های مختلفی با سران بسیاری از کشورها داشتم؛ چرا می‌خواهید تحقیر کنید این روحیات اخلاقی نیست.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نسبت به مسئله آزادی‌های سیاسی و مدنی که دارید مردم را از آن می‌ترسانید عرض می‌کنم آزادی‌های سیاسی و مدنی وظیفه هر دولتی است؛ ما این آزادی را به مردم نداده‌ایم؛ باید این آزادی‌ها را تضمین کنیم آقای روحانی مگر شما زبان را برای کردها آزاد کردید خدا آزاد کرد قانون اساسی اجازه داده که آن‌ها از زبان، رسم‌الخط و لباسشان استفاده کنند؛ این‌ها حقوقی است که خداوند به آن‌ها داده و دولت باید آن را تضمین کند.

وی در پایان گفت: ما شهروند درجه یک و دو و سه نداریم دولت موظف است به 80 میلیون جمعیت خدمات ارائه دهد.(بیشتر بخوانید)

با ربا خواری در نظام بانکداری مخالفم
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۱
 سید مصطفی میرسلیم در باقی مانده زمان خود از سه مناظره و در جمع بندی بحث‌هایش گفت: مهمترین مسئله کشور فساد است آن هم در دستگاه‌های اجرایی.

وی افزود: من با ربا خواری در نظام بانکداری مخالفم که موجب بیچارگی خانواده‌ها شده و با آن می‌جنگم. مبارزه با فساد خواسته مردم ورهبری است که جز با انتخاب افراد فساد ستیز و پاک دست امکان پذیرنخواهد بود.(بیشتر بخوانید)
آقای روحانی بستگان شما، در حوزه‌‌های اقتصادی چه می‌کنند؟
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱
محمد باقر قالیباف در جمع بندی پایانی خود گفت: آقای روحانی جنابعالی می‌فرمایید در مسئله فساد باید با هر کسی که هست برخورد شود؛ اولین برخورد را خودتان انجام دهید؛ شما مطلع هستید که بستگان شما در کنار شما امروز در حوزه‌‌های مالی، بانکی واقتصادی چه می‌کنند. من مطمئن هستم شما مطلعید؛ چرا برخورد نمی‌کنید؛ چون خود شما هم از این رانت استفاده می‌کنید و وقتی استفاده کردید نمی‌توانید برخورد کنید.(بیشتر بخوانید)

‌می‌گویند من در ماههای آخر برای افتتاح پروژه‌ها به استان‌ها رفتم
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۵
حجت الاسلام حسن روحانی در پاسخ به این سوال که فرصت‌ها و تهدیدات رشد نقدینگی چیست وچه برنامه‌ای برای این مدیریت این پدیده در آینده خواهید داشت، گفت: در این باره تورم مهمترین مسئله‌ای است که باید در نظر گرفته شود و مدام مراقب آن باشیم.

وی خطاب به رئیسی  گفت: ایشان می‌گویند من در ماههای آخر برای افتتاح پروژه‌ها به استانها رفتم و بعد می‌گویند چرا در این باره مصوبه‌هایی گذراندید.

روحانی ادامه داد: آقای رئیسی شما می‌گویید چرا قانون را اجرا کردید؟ ما موظف به اجرای قانون هستیم. شما با وجود اینکه حقوق خوانده‌اید گویی با مسائل قانونی آشنا نیستید.(بیشتر بخوانید)
با اعلام دارایی‌های کاندیداها مخالفت کردم
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۳
 هاشمی طبا در بخش دوم مناظره در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای اصلاح نظام مالیاتی دارید، گفت: ما باید افراد را مثل اروپایی‌ها رصد کنیم و سیستم جامع مالیاتی را به کار بگیریم تا مالیات‌ها به صورت دقیق پرداخت شود.

وی ادامه داد: حدود  40 درصد کسانی که مالیات نمی‌دهند آنها اصلا در زمره مالیات دهندگان نیستند. 

هاشمی طبا تاکید کرد: برای شرکت‌های تولیدی که مظلوم هستند در مقابل شرکت های بزرگ تولیدی که در کار  صنایع صادراتی بزرگ هستند در بخش‌های بیمه، ممیزی و مالیات معافیت‌هایی برای بهبود شرایط کاریشان داشته باشیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان توصیه کرد: با اعلام دارایی‌های کاندیداها مخالفت کردم و قانونی هم در این زمینه وجود ندارد و لذا درخواست دارم نامزدها نسبت به اعلام منابع پولی ستادشان به طور مشخص با نام ارائه دهندگان و مخارجشان را اعلام کنند.(بیشتر بخوانید)
به شما اطلاعات غلط می‌دهند
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۹
 اسحاق جهانگیری در پاسخ به سوالی پیرامون "درون زا بودن اقتصاد" اظهار کرد: قبل از پاسخ به این سوال باید بگویم، آقای قالیباف به شما اطلاعات غلط می‌دهند؛ جز خانه‌ای که در آن نشستم اگر ملکی داشته باشم برای آقای قالیباف؛ من ۸ سال از همه پست‌ها کنار بودم، زندگی ام را شخم زدند؛ زندگی من از این کاغذ سفیدتر است؛ ملت ایران گوششان از شعار‌ها پر است؛ با برنامه بگویید چه کار می‌کنید.

وی همچنین گفت: یکی از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی درون زائی اقتصاد است.(بیشتر بخوانید)
به آقای روحانی گفته می شود نزدیک‌ترین فرد به شما دارد فساد می‌کند و او مقاومت می‌کند
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۷
 حجت الاسلام و المسلمین رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه به آقای روحانی گفته شود نزدیک‌ترین فرد به شما دارد فساد می‌کند و ببینیم که آقای روحانی نه تنها حساسیتی نشان نمی‌دهد بلکه مقاومت می‌کند خوب نیست.(بیشتر بخوانید)
قالیباف: مردم لیست اموال من را ببینند
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۱
محمد باقر قالیباف در پاسخ به سوالی پیرامون چگونگی بهبود بخش کشاورزی وتوسعه صنایع تبدیلی اظهار کرد: قبل از آنکه وارد این بحث شوم پیرامون پیشنهادی که هفته گذشته در ابطه با شفاف سازی اموال  نامزدها داده بودم می‌خواهم بگویم که هم اکنون کل دارایی‌ها و اموال من در کانال تلگرامی‌ام منتشر شده و مردم می‌توانند آن را ببینند.

وی افزود: در رابطه با بحث  کشاورزی اعتقاد دارم باید به سمت خود کفایی پیش برویم، ما همان سند چشم انداز و برنامه ششم توسعه را در بخش روستایی اجرا می‌کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: تا زمانی که مبارزه با فساد و رانت حل نشود هم در حوزه کشاورزی و هم درحوزه صنعت موفق نخواهیم بود.(بیشتر بخوانید)
قالیباف لیست اموالش را منتشر کرد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۷
اموال قالیباف
بخش دوم مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شروع شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۴
بخش دوم مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شروع شد.
قالیباف: در شهرک غرب زمین 800 متری را 3 هزار تومان گرفتید
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۵
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای جهانگیری شما در صحبت‌های خود از املاک نجومی گفتید و بی اخلاقی کردید. مردم بدانید هم آقای جهانگیری و هم از آقای روحانی از رانت املاک نجومی برده‌اند؛ شما در شهرک غرب زمین 800 متری را 3 هزار تومان گرفتید؛ زمین به مبلغ 385 میلیون و 340 هزار تومان گرفتید بعد می‌آیید به بقیه تهمت می‌زنید؛ تا فساد جمع نشود مشکل حل نمی‌شود.(بیشتر بخوانید)
قالیباف پشت تریبون قرار گرفت
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۲
محمد باقر قالیباف به عنوان آخرین نامزد انتخابات، پشت تریبون آخرین مناظره قرار گرفت.

 قالیباف باید به این سوال پاسخ دهد: "مهمترین اولویت‌های شما برای افزایش رشد اقتصادی کشور به منظور دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ چیست؟"
سفره مردم کوچک شده است
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۲
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی در ادامه مناظره سوم در پاسخ به این سؤال که برنامه شما برای قانون هدفمندی یارانه‌ها چیست بیان کرد: قبل از پاسخ به این سؤال باید بگویم با توجه به این که امروز نیمه شعبان است دولت مهدوی دولتی است که دولتمردانش ۲ ویژگی تقوا و کارآمدی را دارند.(بیشتر بخوانید)
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی پشت تریبون مناظره سوم قرار گرفت
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۰
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان پنجمین نامزد انتخابات پشت تریبون مناظره سوم قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی باید به این سوال پاسخ دهد: "برنامه شما برای قانون هدفمند کردن یارانه ها چیست"
صنایع باید ریشه دار باشند
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۴
در ادامه مناظره امروز هاشمی طبا طبق قرعه کشی انجام شده پشت تریبون قرار گرفت و در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در صنعت، کشاورزی و خدمات به ویژه برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی چیست؟ گفت: طبیعی است که عظمت و استقلال و آینده ایران باید بر اساس تولید و ایجاد امکانات مختلف باشد.(بیشتر بخوانید)
هاشمی طبا پشت تریبون آخرین مناظره قرار گرفت
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۳
هاشمی طبا به عنوان چهارمین نامزد پشت تریبون آخرین مناظره قرار گرفت.

هاشمی طبا باید به این سوال جواب دهد: "برنامه دولت شما برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در صنعت، کشاورزی و خدمات به ویژه برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی چیست؟"
مردم ما یارانه نقدی را بیشتر دوست دارند یا طرح تحول سلامت را؟
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۰
حجت الاسلام و المسلمین روحانی پیرامون مسئله مشکل نظام بانکداری در کشور اظهار کرد: ما تصمیم داریم که بودجه عمرانی  را با تقویت بانک‌ها افزایش دهیم؛ البته بانکها نیز به اصلاح دارند؛ ‌برخی از موسسات اعتباری غیر مجاز که دردولت قبل ایجاد شده اند بخشی از وقت ما را در این دولت  گرفتند.(بیشتر بخوانید)
روحانی پشت تریبون آخرین مناظره قرار گرفت
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۹
حسن روحانی به عنوان سومین نامزد پشت تریبون آخرین مناظره قرار گرفت.

روحانی باید به این سوال پاسخ دهد: "مهمترین مشکل نظام بانکی از نظر جنابعالی چیست و چه برنامه‌ای برای اعطای وام‌های هدفمند برای تولید، خدمات، مسکن، ازدواج و سایر موارد ضروری دارید."
روش نفتی دولت جای افتخار ندارد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۲
سید مصطفی آقا میر سلیم در جریان سومین مناظره که با موضوع اقتصادی برگزار شد در پاسخ به این سؤال که برنامه شما برای جلوگیری از صادرات و خام فروشی اظهار کرد: برنامه مهمی که در چارچوب اقتصاد مقاومتی تدوین کرده‌ایم این است که به نفت به عنوان مواد خامی که می‌تواند به کالاهای میانی و اساسی برای صادرات  تبدیل شود، نگاه کنیم.(بیشتر بخوانید)
میرسلیم پشت تریبون قرار گرفت
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۹
میرسلیم به عنوان دومین نامزد پشت تریبون آخرین مناظره قرار گرفت.

میرسلیم باید به این سوال پاسخ دهد: "شما برای کاهش وابستگی کشور به درآمدهای غیر نفتی و توسعه صادرات غیرنفتی چیست؟"
کاندیداها از سابقه خود نترسند
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۷
اسحاق جهانگیری در سومین مناظره انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طبق قرعه کشی انجام شده پشت تریبون قرار گرفت و در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای مقابله مؤثر با قاچاق کالا و کاهش و مدیریت واردات درراستای اقتصاد مقاومتی چیست؟ گفت: حتما یکی ازمهمترین سیاست‌‌هایی که در اقتصاد مقاومتی به آن توجه شده موضوع راه اندازی تولید داخلی است.(بیشتر بخوانید)
جهانگیری به عنوان اولین نامزد پشت تریبون آخرین مناظره قرار گرفت
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۶
 اسحاق جهانگیری به عنوان اولین نامزد پشت تریبون آخرین مناظره قرار گرفت.

جهانگیری باید به این سوال پاسخ دهد: "برنامه شما برای مقابله موثر با قاچاق کالا و کاهش و مدیریت واردات کالا چیست؟"
کدام شبکه‌ها مناظره سوم را پخش می‌کنند
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۰
علاوه بر شبکه یک سیما که مسؤولیت پخش زنده مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری را بر عهده دارد، شبکه‌ جهانی جام جم، شبکه بین‌المللی خبر و همین طور رادیو ایران این برنامه انتخاباتی را به صورت زنده به روی آنتن خواهند برد.

مناظره
سومین مناظره انتخاباتی 6 کاندیدای ریاست جمهوری آغاز شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۱
سومین مناظره انتخاباتی 6 کاندیدای ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی آغاز شد.

مناظره
ترکیب استقرار کاندیداهای ریاست جمهوری در آخرین مناظره مشخص شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۷
مراسم قرعه‌کشی مناظره انتخاباتی امروز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، دقایقی پیش برای ترکیب استقرار و تعیین صندلی محل نشستن کاندیدا‌ها و همچنین اینکه کدام کاندیدا‌ها آغاز کننده مناظره باشد، برگزار شد.

مناظره

بر این اساس آقای هاشمی طبا شماره ۱، آقای قالیباف شماره ۲، آقای میرسلیم شماره ۳، آقای روحانی شماره ۴، آقای جهانگیری شماره ۵ و آقای رئیسی شماره ۶ را از جام بلورین قرعه کشی بیرون آوردند.(بیشتر بخوانید)
۲ دقیقه به زمان آخر هر کاندیدا اضافه شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۴
پس از توضیحات هیات نظارت بر تبلیغات انتخاباتی، ۲ دقیقه به زمان آخر هر کاندیدا اضافه شد.
۶ کاندیدای انتخابات قبل از نشستن بر روی صندلی برای انجام آخرین مناظره چه گفتند؟
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۳
۶ کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قبل از آغاز سومین دور مناظرات تلویزیونی، چند نکته را بیان کردند.(بیشتر بخوانید)

مناظره
کاندیدا‌ها هر قولی که می‌دهند منبع آن را به مردم بگویند
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۴
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به جام جم، در پاسخ به این سوال که مناظره امروز با موضوع اقتصادی داغ‌تر است یا مناظره‌های قبلی، اظهار کرد: مناظره امروز دارای اهمیت است هم بخاطر اینکه آخرین مناظره است و هم بخاطر اینکه در آن مسائل اقتصادی مطرح خواهد شد.

وی افزود: انتظار مردم این است که کاندیداهای محترم در زمینه مسائل اقتصادی لااقل به سوابق خودشان اشاره کنند؛ اینکه قبلا چه کار می‌کردند و چه ارتباطی با مسائل اقتصادی داشتند و چگونه می‌توانند مسائل اقتصادی را متحول کنند.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: ثانیا کاندیدا‌ها هر قولی که می‌دهند منبع آن را به مردم بگویند؛ پولی که می‌خواهند به مردم بدهند را بگویند که از کجا می‌آوریم و از حقوق چه کسی می‌زنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر همه مسائل به صورت شفاف و روشن برای مردم بیان شود حتما این مناظره، مناظره مفیدی خواهد بود.(بیشتر بخوانید)
حجت الاسلام والمسلمین روحانی وارد صدا و سیما شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۴
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان ششمین نامزد انتخابات برای مناظره سوم وارد صدا و سیما شد.
موضوعات اقتصادی دغدغه امروز مردم هستند
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۰
 حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بدو ورود به جام جم، در پاسخ به این سوال که مناظره امروز با موضوع اقتصادی مهمتر است یا مناظره‌های قبلی، اظهار کرد: همه مناظره‌ها از این جهت که نماینده‌ها می‌خواهند برنامه هایشان را در آن معرفی کنند مهم است. 

وی ادامه داد: موضوع اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هر سه مهم هستند، اما با توجه به اینکه موضوعات اقتصادی دغدغه امروز مردم هستند از این جهت موضوع مناظره امروز نیز مهم‌تر است.
 
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: موضوعات اقتصادی به این دلیل که با مشکلات اقتصادی جوانان، محرومان، روستائیان، کارگران، اقشار مختلف مردم و نیز کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی که تعطیل شده اند گره می‌خورد، قابل اهمیت و توجه بیشتری است.(بیشتر بخوانید)
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی وارد صدا و سیما شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۷
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان پنجمین نامزد انتخابات برای مناظره سوم وارد صدا و سیما شد.
قالیباف: امیدوارم در مناظره امروز کسی به حاشیه و جاده خاکی نرود
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۹
محمد باقر قالیباف در بدو ورود به جام جم، در پاسخ به این سوال که مناظره امروز با موضوع اقتصادی مهمتر است یا مناظره‌های قبلی، اظهار کرد:  هر سه جلسه مناظره مهم بود؛ البته ما در جلسه دوم پیشنهادی داشتیم که در هفته ای که گذشت هزینه های آن را دادیم،

وی افزود: در هفته گذشته پیشنهاد دادم نامزدها دارایی ها و اموال خود را به اطلاع مردم برسانند ولی در هفته ای که گذشت دیدیم که خیلی از افراد خصوصا برخی از اعضای کابینه به این موضوع پرداختند؛ نمی دانیم چرا؛ آنها جزو 4 درصدی ها بودند یا دستور تشکیلاتی داشتند را نمی دانم؛ من که نگفته بودم وزرا بیایند لیست اموالشان را بگویند، فقط در خصوص نامزدها این پیشنهاد را داده بودم.

قالیباف ادامه داد: البته طبیعی است که هر طرح اقتصادی و هر تصمیمی که برای تحول اقتصادی صورت بگیرد، حتما منافع 4 درصدی ها تحت فشار قرار می گیرد؛ چرا که آنها به دنبال این هستند بدون هیچ تحرک و کاری بیشترین منفعت را ببرند؛ وقتی که این روحیه وجود دارد، آن شغل مورد نظر ایجاد نمی شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهمترین چالش امروز کشور ما بحران اقتصادی است و امیدوارم در مناظره امروز کسی به حاشیه و جاده خاکی نرود و به موضوع بحران اقتصادی کشور بپردازد.

وی در پایان با بیان اینکه حتما در کابینه آینده ما شایسته سالاری مبنای کار جدی و اساسی خواهد بود، عنوان کرد: کابینه آینده باید کابینه باتجربه و جوانی باشد.(بیشتر بخوانید)
قالیباف وارد ساختمان صدا و سیما شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۷
قالیباف به عنوان چهارمین نامزد انتخابات برای مناظره سوم‌ وارد صدا و سیما شد.
مناظره امروز از مناظره‌های قبلی مهمتر است
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۵
سید مصطفی میرسلیم در بدو ورود به جام جم، در پاسخ به این سوال که مناظره امروز با موضوع اقتصادی مهمتر است یا مناظره‌های قبلی، اظهار کرد: مشکل امروز ما اشتغال جوانان است و باید دید کدام کاندیدا امروز پیشنهادهای بهتری می‌دهد.

وی افزود: طبعا مناظره امروز از مناظره‌های قبلی مهمتر است.(بیشتر بخوانید)
میرسلیم وارد صدا و سیما شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰
سیدمصطفی میرسلیم به عنوان سومین نامزد انتخابات برای مناظره سوم‌وارد صدا و سیما شد.
مناظره امروز در حکم فینال است
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷
سید مصطفی هاشمی طبا در بدو ورود به جام جم، در پاسخ به این سوال که مناظره امروز با موضوع اقتصادی مهمتر است یا مناظره‌های قبلی، اظهار کرد: هر سه مناظره اهمیت دارد، اما مناظره امروز در حکم فینال است و طبعا فینال مهمتر است.

وی ادامه داد: دو روز پیش، مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند "استقلال ملی، عظمت و سربلندی ملت ایران باید مدنظر باشد" و من خوشحالم در این راه اولین برنامه ام حفظ ایران، ارجمندی ایران و گام گذاشتن در رفع مشکلات ایران است و مسائلی همچون اشتغال نیز به موازات آن حل می‌شود.(بیشتر بخوانید)
هاشمی طبا وارد رسانه ملی شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۰
سیدمصطفی هاشمی‌طبا به عنوان دومین نامزد انتخابات برای مناظره سوم‌ وارد صدا و سیما شد.
من برای این مناظره جدی‌تر هستم/ برنامه فقط یک شعار نیست
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۵
اسحاق جهانگیری در بدو ورود به جام جم، در پاسخ به این سوال که مناظره امروز با موضوع اقتصادی مهمتر است یا مناظره‌های قبلی، اظهار کرد: مناظره‌ها به گونه‌ای طراحی شده که بیش از آنکه دوستان از عملکرد و برنامه‌های خود بگویند، در مسابقه‌ای از گفتن وعده‌ها قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه امیدوارم در مناظره امروز نامزد‌ها به بخشی از برنامه‌های خود اشاره کنند، گفت: برنامه فقط یک شعار نیست بلکه مشخص کردن راه رسیدن به هدف و منابع مورد نظر و تیم کاری برای این مهم است.

جهانگیری تصریح کرد: امیدوارم در مناظره امروز که پیرامون مسائل اقتصادی است، دوستان شفاف‌تر برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی در پاسخ به این سوال که این مناظره جدی‌تر است یا مناظره‌های پیشین، گفت: من برای این مناظره جدی‌تر هستم.(بیشتر بخوانید)
جهانگیری به عنوان اولین نامزد انتخابات وارد صدا و سیما شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۰
اسحاق جهانگیری به عنوان اولین نامزد انتخابات برای مناظره سوم‌ وارد صدا و سیما شد.
نکات مهمی که ۶ کاندیدا ظرف ۳۶۰ دقیقه در دو مناظره قبلی گفتند
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۵
 برخی معتقدند مناظره امروز از دو مناظره قبلی حساس‌تر و گرم‌تر خواهد بود و مواضع کاندیدا‌ها در این مناظره در بالا و پایین بردن  سبد رای شان تاثیر مستقیم خواهد گذاشت؛ البته دو مناظره قبلی نیز از حرارت بالایی برخوردار بود و نکات مطرح شده در آن از سوی کاندیدا‌ها به گرم شدن تنور انتخابات یاری رساند.(برای خواندن چکیده صحبتهای کاندیداها اینجا کلیک کنید)
6 نامزد ریاست جمهوری به روایت تصویر
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۵
محمدباقر قالیباف
محمدباقر قالیباف
مصطفی هاشمی طبا
مصطفی هاشمی طبا
اسحاق جهانگیری
اسحاق جهانگیری
مصطفی آقا میرسلیم
مصطفی آقا میرسلیم
حجت‌الاسلام رئیسی
حجت‌الاسلام رئیسی
حجت‌الاسلام حسن روحانی
حجت‌الاسلام حسن روحانی
بررسی حاشیه‌های دومین مناظره انتخاباتی
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۳
جمعه هفته پیش (۱۵ اردیبهشت) دومین مناظره انتخاباتی میان ۶ داوطلب ریاست جمهوری با موضوع فرهنگی و سیاسی در ساختمان معاونت سیمای رسانه ملی برگزار شد؛ برای خواندن حواشی این مناظره اینجا کلیک کنید.
آخرین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۶
طبق زمان بندی از پیش برنامه ریزی شده، سومین و آخرین مناظره انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع «اقتصادی» راس ساعت16:30  برگزار می‌شود.(بیشتر بخوانید)




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *