پایان گروگان گیری 12 ساعته پیمانکار میلیاردی در محمد شهر/ همسایه نقشه آدم رباها را لو داد

11:09 - 22 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۰۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
با تلاش ماموران کلانتری ۲۵ محمدشهر کرج افرادی که به قصد اخاذی میلیاردی از خانواده یک پیمانکار ساختمان، او را گروگان گرفته بودنددر کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شدند.
گروگان گیریبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سرهنگ حسنعلی فیروزخواه گفت: در پی تماس تلفنی اهالی یکی از مناطق محمدشهر کرج با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یکی از همسایه ها که به تازگی به آن محل آمده است ، مرد میانسالی را در حالی که چشم و پاهایش را بسته و به کمک دو نفر دیگر به منزل خود انتقال داده است ، پیگیری و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 25 محمد شهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله اکيپي از ماموران مجرب کلانتری پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع در یک اقدام غافلگیرانه وارد منزل شده و دو نفر در محل و نفر سوم را که قصد فرار از پشت بام داشت را دستگیر و در بازرسی از آن جا ، مرد میانسالی را که با دست و پای بسته در یکی از اتاق ها زندانی شده بود شناسایی و از چنگال آدم ربایان رها کردند.

سرهنگ فیروزخواه ضمن اعلام اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر گروگانگیری اعتراف کردند، گفت:آدم ربایان که از قبل با گروگان خود که یک پیمانکار ساختمان است و از وضعیت مالی خوبی برخوردار بود، آشنایی داشتند با ترفند و فریب از تهران به محمدشهر کشانده و طی تماس تلفنی با خانواده وی مبنی بر رهایی گروگان مشروط بر واریز یک میلیارد  به حساب آن ها قصد اخاذی از خانواده آن را داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان با بیان اینکه با سرعت عمل ماموران گروگان در کمتر از 12 ساعت آزاد شد،گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *