هنرمندان سریال روزهای بیقراری تقدیر شدند

10:12 - 21 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۸۷۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
معاون امور استان‌ها در آیین تقدیر از هنرمندان و دست اندرکاران سریال روزهای بیقراری با اشاره به امتیازات این اثر گفت: روزهای بیقراری جزو آثار بسیار پر مخاطب تلویزیون بود که رضایت بینندگان را جلب کرد. ضمن اینکه در قالب یک قصه منسجم، جذاب و گیرا به مسائلی همچون تحکیم خانواده و ... تاکید کرد.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما، مراسم آیین تقدیر از هنرمندان و دست اندرکاران سریال روزهای بیقراری در معاونت امور استان‌ها برگزار شد.
 
علی دارابی معاون امور استان‌ها در این مراسم گفت: من سالهاست در بخش‌های مختلف سازمان خدمتگزار هستم. سال ۸۴ و ۸۵ در معاونت استان‌ها بودم. در آن مقطع ۲۶ سریال از تولیدات استان‌ها از شبکه‌های مختلف سیما پخش شد، اما بعد کم فروغ شد. امیدواریم دوباره به روزهای اوج برگردیم. چشم امید رسانه به تولیدات مراکز استان هاست.
 
روزهای بیقراری 
 
وی ادامه داد: در مراکز استان‌ها گنجینه و ذخایر زیادی است که ما به واسطه آثار نمایشی و غیر نمایشی باید به معرفی آن‌ها بپردازیم. سریال تلویزیونی روزهای بیقراری جزو آثار ارزشمند مراکز است و بسیار هم پربیننده بود و توانست رضایت اکثر مخاطبان را جلب کند. گرچه تولید سریال هم دشواری‌های خاص خودش را داشت، اما گروه سازنده تلاش خودشان را کردند تا یک اثر ارزشمند تولید کنند.
 
معاون امور استان‌های صدا و سیما عنوان کرد: مجموعه روزهای بیقراری امتیازات ویژه‌ای داشت. این مجموعه به زیبایی به موضوع تحکیم خانواده اشاره کرد. امیدواریم فصل دوم این سریال هم بسازیم. این سریال نویسنده جوان و خوش آتیه‌ای داردکه امیدواریم فصل دوم سریال هم همچون فصل اول بسیار جذاب نوشته شود. تهیه کنندگی و کارگردانی حرفه‌ای از دیگر ویژگی‌های این سریال است. ضمن اینکه بازی‌های روان بازیگران بسیار در این مجموعه درخشیده است. 
 
سیدعباس فاطمی، رئیس سیمای استان‌های صدا و سیما نیز در این نشست گفت: در سیمای استان‌ها از تجربه فیلمسازی سالهای گذشته بهره می‌بریم، اما تولید سریال روزهای بیقراری، نقطه عطف آثار مراکز استان‌ها است. زیرا تولید دشواری را پشت سر گذاشته و در پنج استان تولید شده است. 
 
وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ سریال در معاونت با محوریت‌های اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی، شخصیت امامزادگان، زن، خانواده و ... مرحله تحقیق و نگارش را سپری می‌کنند. 
 
سریال روزهای بی قراری جزو آثار بسیار خوب و ارزشمند مراکز محسوب می‌شود و بسیار هم با اقبال مخاطبان رو به رو شده است.
 
عبدالکریم خیامی، رئیس سابق سیمای استان‌ها و رییس مرکز طرح و برنامه سیما در ادامه نشست توضیح داد: سریال روزهای بیقراری رکورد بینندگان را در زمان پخش زد، حتی در آن مقطع زمانی دو سریال دیگر هم روی آنتن بود که توانست در مقایسه با آن‌ها هم پربیننده‌تر باشد. ضمن اینکه رضایت بینندگان هم کسب کرده بود. 
 
امیرحسین شریفی، تهیه کننده با اشاره به حمایت مدیران معاونت امور استان‌ها گفت: تولید این سریال کار راحتی نبود و در استان‌های مختلف تهیه شد و همین کار را سخت می‌کرد، اما ما تلاش کردیم از هنرمندان بومی هر استان استفاده کنیم تا لهجه درست باشد. در مجموع تولید این اثر سه ماه و اندی تولید کشید. امیدواریم فصل دوم سریال هم بسازیم که البته کارهای اولیه آن صورت گرفته و طرح اولیه نوشته شده و برای تولید در تبریز به صدا و سیمای این مرکز ارائه شده است.
 
کاظم معصومی، کارگردان با اشاره به اینکه تولید چنین مجموعه‌ای با موضوع خانوادگی و اجتماعی برای مخاطبان جذاب بود، گفت: هنه عوامل شبانه روز پای کار بودند تا بتوانیم در زمان مناسب و با بهترین کیفیت این اثر تولید شود. 
 
ابوالفضل پورعرب هم با اشاره به سختی کار گفت: واقعاً کار به لحاظ تولید سخت و طاقت فرسا بود، اما امیرحسین شریفی و کاظم معصومی به خوبی کار را جمع کردند. 

حمیدرضا هدایتی نیز تاکید کرد: در این سریال با ظرافت به موضوع پیوند اهدای اعضا اشاره شد که خیلی خوب بود. مهدی بهپور، نویسنده هم درباره نگارش دشوار این اثر گفت. کامران تفتی دیگر بازیگر این مجموعه هم به فیلمبرداری، قصه و دیالوگ‌های خوب سریال اشاره کرد.
 
در پایان مراسم معاون امور استان‌ها لوح تقدیری را به عوامل این مجموعه اهدا کرد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *