روایت متفاوت داستان ها در ماه عسل 96/امکان بهره‌گرفتن از مستندات ماه عسل در سریال دیوار شیشه‌ای وجود داشت

11:00 - 24 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۷۱۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کریمان با اشاره به روایت متفاوت داستان‌ها در"ماه عسل "امسال، از امکان بهره گرفتن از مستندات این برنامه در سریال "دیوار شیشه‌ای " سخن گفت.
ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: برنامه تلویزیونی " ماه عسل" هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌برد.

وی ادامه داد: ما همیشه دو تا سه برابر ظرفیت تولید، سوژه و میهمان برای این برنامه در نظر می‌گیریم.

ماه عسل

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما تصریح کرد: به طور معمول هر سال در برنامه "ماه عسل" تغییراتی روی می‌دهد و ما سعی کردیم از سال گذشته در نوع روایت داستان‌ها، تغییراتی بدهیم تا بتوانیم با این تغییرات مخاطب بیشتری را به سوی خود جذب کنیم و امسال هم تفاوتی در شکل و چگونگی روایت قصه‌ها داریم که امیدواریم مورد استقبال بیننده‌های تلویزیون قرار بگیرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهارکرد: این شب‌ها سریال " دیوار شیشه‌ای" با الهام گرفتن از برنامه تلویزیونی " ماه عسل" میهمان مخاطبان شبکه یک سیما می‌شود.

ماه عسل

کریمان توضیح داد: اکبر تحویلیان به عنوان تهیه کننده سریال " دیوار شیشه‌ای" پیش‌تر هم با ساخت سریال " شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" تجربه خوبی را در زمینه تولید چنین آثاری ثبت کرده بود البته شاید بهتر بود به لحاظ تولید، با عوامل تولید برنامه گپ می‌زدند و برای روایت برخی داستان‌های روی داده، بازنگری‌هایی انجام می‌دادند.

وی یادآور شد: همچنین برای تولید این سریال امکان استفاده از مجموعه مستندی که در مدت ۱۰ سال تولید برنامه " ماه عسل" ایجاد شده بود، وجود داشت.

ماه عسل

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما خاطرنشان کرد: ساخت سریال از مجموعه اتفاق‌ها و رویداد‌های مستند پیش‌تر هم در مورد سریال " داستان یک شهر" اتفاق افتاده بود و این مجموعه از روی برنامه " در شهر" در دهه ۷۰ ساخته شده بود.

گفتنی است، برنامه تلویزیوی "ماه عسل" در ماه مبارک رمضان هر شب پیش از اذان مغرب با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه ۳ می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *