مستند آقا میرسلیم امشب پخش می‌شود/ قالیباف، رئیسی، روحانی و هاشمی‌طبا با مردم سخن می‌گویند

9:33 - 20 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۵۳۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
امروز هم طبق روال جدول قرعه کشی‌های انتخاباتی، نامزدهای ریاست جمهوری بخش هایی از برنامه‌های رسانه ملی را به خود اختصاص می‌دهد.
برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوریبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در رسانه ملی در بیستمین روز اردیبهشت، با پخش تکرار سخنان محمدباقر قالیباف در شبکه رادیویی ورزش در ساعت ۹ آغاز می‌شود. پس از آن رادیو معارف در ساعت ۱۱، سخنان سید ابراهیم رئیسی را برای مخاطبان پخش می‌کند و در ساعت ۱۸، برنامه تبلیغاتی حسن روحانی را روی آنتن می‌برد. رادیو جوان نیز ساعت ۱۹ گفت و گوی سید مصطفی هاشمی طبا را با جوانان پخش خواهد کرد.

سیما:

شبکه یک امشب ساعت ۲۲ دومین مستند سید مصطفی آقا میرسلیم را در جدول پخش خود قرار داده است. شبکه سه سیما ساعت 19:10 پاسخ سید مصطفی هاشمی طبا به جوانان را برای مخاطبانش پخش خواهد کرد و شبکه خبر در ساعت 21:30 برنامه گفت و گو با سید ابراهیم رئیسی را در جدول پخش خود قرار داده است.

بامداد فردا نیز ساعت ۳۰ دقیقه، گفت وگوی حسن روحانی با مخاطبان شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود و ساعت 1:30 بامداد، دومین مستند سید مصطفی آقا میرسلیم روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *