رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

الف ویژه یک کمدی فانتزی را به تصویر می‌کشد/ چینش بازیگران هنوز نهایی نشده است

7:30 - 20 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۳۶۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده سریال تلویزیونی "الف ویژه" با اشاره به اینکه این اثر یک کمدی فا نتزی را به تصویر می‌کشد از نهایی نشدن چینش بازیگران این سریال سخن گفت.
 زینب تقوایی تهیه کننده سریال تلویزیونی "الف ویژه" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هم‌اکنون سریال "الف ویژه" در مرحله نگارش است و این اثر به جهت بحث تولید برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: "الف ویژه" نسبت به دیگر آثار ما کار تولیدی پرحجم‌تری است و از این جهت، اینگونه می‌طلبد که نگارش ما به پایان برسد یا رو به اتمام باشد سپس وارد مرحله تولید شویم.

زینب تقوایی

تهیه‌کننده سریال " پشت بام تهران" تصریح کرد: به طور تقریبی در نیمه نگارش سریال "الف ویژه" هستیم و به امید خدا پس از اینکه درصد بالایی از نگارش این اثر انجام شود آمادگی این را داریم که به سرعت وارد مرحله تولید شویم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: سریال تلویزیونی "الف ویژه" از یک ژانر کمدی برخوردار است به گونه‌ای که زمینه این کمدی، فانتزی است و ساختن یک اثر کمدی فانتزی فعالیت دشواری محسوب می‌شود.

تقوایی توضیح داد: برای اینکه میزان مخاطب مورد نظر را داشته باشیم و همچنین بتوانیم افراد کل جامعه را در بر بگیریم، روی نگارش "الف ویژه" تمرکز بسیاری کرده‌ایم چرا که این اثر ظرافت‌های خاص مربوط به خود را دارد که ما تا این قسمت ازکار، با حامد افضلی نویسنده سریال خیلی خوب پیش رفته‌ایم.

محمدرضا هنرمند

وی یادآور شد: همچنین نیروی بزرگ و تأثیرگذاری که درا ین اثر با آن رو به رو هستم، شخص محمدرضا هنرمند به عنوان کارگردان است که درحوزه نویسندگی و کارگردانی استاد است و در ژانر کمدی فانتزی موفق‌ترین فردی است که تجربه‌هایی را در کارنامه هنری خود دارد.

تهیه کننده سریال تلویزیونی "لبخند رخساره" تصریح کرد: همچنین با در نظر داشتن سلیقه روز مخاطب، همواره تلاش می‌کنیم ضمن اینکه دایره‌ای وسیع از مخاطبان را در بر بگیریم یک سریال خوب و زیبا بسازیم.

وی خاطرنشان کرد: سریال تلویزیونی "الف ویژه" را برای شبکه یک سیما می‌سازیم و درمورد انتخاب بازیگران، چینش‌هایی را در ذهن داشته‌ایم که هنوز نهایی نشده است.

سریال لبخند رخساره

گفتنی است، سریال "لبخند رخساره" به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی با حضور بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز، مهدی سلطانی، بهناز جعفری، مجید واشقانی، آتیلا پسیانی، پریوش نظریه و بهزاد فراهانی در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۵: ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *