عامل جعل آرم و لوگوی کانال خبری صدا و سیما دستگیر شد

9:55 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۷۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان کرمان از دستگیری فردی که با جعل آرم و لوگوی کانال خبری صدا و سیما به بارگذاری اخباری غیر واقعی و مطالب خلاف واقع در محیط و فضای مجازی اقدام می‌کرد، خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری فردی که با جعل آرم و لوگوی کانال خبری صدا و سیما اقدام به بارگذاری اخباری غیر واقعی و مطالب خلاف واقع در محیط و فضای مجازی می‌کرد خبر داد.

این مقام قضایی در استان کرمان اظهار داشت: در پی وصول گزارشی از صدا و سیمای مرکز کرمان مبنی بر اینکه فردی با جعل آرم و لوگوی کانال خبری صدا و سیما اقدام به بارگذاری اخباری غیر واقعی و مطالب خلاف واقع در محیط و فضای مجازی کرده است، این فرد شناسایی و مقابله با این جرم در دستور کار معاونت نظارت و رصد بر فضای مجازی دادستانی عمومی و انقلاب کرمان قرار گرفت.

دادستان کرمان افزود: با تلاش مستمر مامورین انتظامی پلیس فتا استان کرمان متهم اصلی شناسایی و با حکم قضایی دستگیر و پرونده وی در حال تحقیقات در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم سایبری قرار دارد.

این مقام قضائی تاکید کرد: دادستانی اجازه نخواهند داد فضای مجازی بصورت ر‌ها در اختیار مجرمین قرار گیرد.

وی اضافه کرد:با توجه به اهمیت فضای مجازی و ارتکاب جرائم پیچیده در این پهنه، معاونتی در دادسرای مرکز استان به همراه تعدادی از قضات ویژه و آموزش دیده فضای مجازی را مورد رصد و نظارت قرار داده و در اسرع وقت با مجرمین نو ظهور در این محدوده برخورد قضایی مقتضی را انجام خواهند داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *