رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معرفی سرپرست از سوی شهردار برای اداره امور پایتخت/ برنامه ریزی مدیریت شهری جهت تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری

8:10 - 19 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۳۶۵
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در شرایطی که تمامی معاونت‌های شهرداری تهران امور روزانه شهری را پیگیری می‌کنند، محمدباقر قالیباف برای شهر تهران سرپرست معرفی کرده است.
تبلیغات کاندیدا ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به اینکه در حال حاضر امور شهری به صورت روزانه از سوی معاونت‌های مربوطه شهرداری در حال انجام است، گفت: خوشبختانه با مدیریت معاونین شهردار و پیشبرد امور از سوی آنها، مشکلی در اداره شهر وجود ندارد.

وی از انتخاب سرپرست برای اداره امور پایتخت از سوی شهردار تهران خبرداد و تصریح کرد: با وجود اینکه تمامی معاونین شهردار تهران کارهای خود را به صورت روزانه انجام می‌دهند، اما شهردار تهران عیسی شریفی، معاون امور مناطق شهر تهران را نیز به عنوان سرپرست به شورای شهر پایتخت معرفی کرده است.

قناعتی در خصوص عملکرد اعضای شورای شهر تهران طی روزهای باقی مانده از زمان فعالیت شورای چهارم خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر تهران تلاش می‌کنند در زمان باقی مانده از فعالیت شورا، طرح‌های باقی مانده را بررسی کرده و در راستای تصویب آن‌ها اقدام کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران به برنامه ریزی مدیریت شهری جهت تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در سطح شهر اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم ستادهای تبلیغاتی از مکان‌های که برای تبیلغات در نظر گرفته شده است استفاده کنند تا چهره شهر همچنان حفظ شود. 
وی تاکید کرد: سازمان زیباسازی به نمایندگی از شهرداری تهران متولی تبلیغات محیطی است و امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی های مدیریت شهری، مشکلی در امر تبلیغات ایجاد نشود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *