شبکه‌های اجتماعی بلای جان مردم اروپا؛ داعش چگونه قربانیان خود را به دام می‌اندازد+ تصاویر

6:30 - 17 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۱۹۵
مجله «رومیه» وابسته به تروریست‎های داعش در تازه‌ترین شماره خود در نوشته‌ای آموزشی چگونگی حملات انفرادی با چاقو، خودرو، و آتش‌سوزی را تشریح کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل ، مجله «رومیه» وابسته به تروریست‎های داعش در تازه‌ترین شماره خود در نوشته‌ای آموزشی چگونگی حملات انفرادی با چاقو، خودرو، و آتش‌سوزی را تشریح کرد.

داعش

این مجله الکترونیکی که به 10 زبان دنیا منتشر می‌شود عناصر تروریستی را تشویق می‌کند که برای اغوای قربانیان خود از وب‌سایت‎های خانه‌یابی مانند «eBayL» و «Craigslist» استفاده کنند؛ به این صورت که خانه‌های تک‌اتاقی را با تبلیغات جذاب در این سایت‌ها قرار دهند تا قربانیان را به محل مورد نظر هدایت و آن‌ها را با شیوه‌های بی‌رحمانه به قتل برسانند، حتما باید آگاهی منزل اجاره‌ای تا حد ممکن کوچک باشد تا خانواده‌های کم‌تعداد جذب شوند.

داعش

این نوشته آموزشی ضمن بیان جزئیات دقیق چگونگی به دام‌انداختن و قتل قربانیان بدون آنکه غیرطبیعی جلوه دهد می‌افزاید که عملیات کشتار باید در روزهایی انجام شود که پلیس و دیگر نیروهای امنیتی کشور درگیر مراسم‎های محلی یا ملی هستند.

داعش

نویسنده این مقاله در خصوص روش‎های دیگر به دام‌انداختن قربانیان از طریق فضای مجازی می‌نویسد می‌توان اسباب و وسایلی را برای فروش در وب‌سایت‎های آنلاین قرار داد که فروش آن‌ها مستلزم حضور فیزیکی شخص و پرداخت نقدی باشد.

داعش

هدف از گروگان‌گیری و کشتار افراد اخاذی نیست بلکه عنصر تروریستی برای ایجاد جو رعب و وحشت تا حد ممکن باید افراد بیشتری را با شیوه‌های هولناک مانند قطعه‌قطع کردن، بریدن گلو، شکافتن سر، زیرگرفتن با ماشین‎های سنگین، و زنده‌سوزی به قتل برساند.

داعش


این نوشته برای افزایش موفقیت عملیات به تروریست‌ها پیشنهاد می‌دهد که مردم را در فروشگاه‌ها، سالن‎های تئاتر و سینما، باشگاه‌های شبانه، رستوران‎ها، اماکن ورزشی و محیط‌های دانشگاهی گروگان بگیرند.

داعش

«باب وین‌رایت» کارشناس مسائل امنیتی شبکه‌های اجتماعی در خصوص شیوه جدید به‌کارگیری شبکه‌های اجتماعی برای ترور مردم ضمن اشاره به اینکه داعش وب‌سایت‌هایی را برای جذب افراد و تبلیغ آموزه‌های خود دارد می‌گوید:عناصر داعش پس از این به روش‎های جدید روی آوردند که شبکه‌های اجتماعی محبوب آن‌ها مانند فیسبوک، تلگرام و همچنین گوگل محدودیتهای شدیدی را بر حساب‎های تروریستی اعمال کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *