مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضائیه با 130 عنوان کتاب در سی‌امین نمایشگاه کتاب

9:00 - 17 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۱۷۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
انتشارات قوه قضائیه با 20 سال سابقه حضور در حوزه نشر پیش از این 115 عنوان کتاب را روانه بازار کتاب کرده بود. این انتشارات هم‌اکنون بعد از چند سال عدم فعالیت امسال بار دیگر در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده است.
مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضائیه با 130 عنوان کتاب در سی‌امین نمایشگاه کتاب/ پیشینه‌ رویه‌های قضایی در ایران برای نخستین بار عرضه شد/ 300 عنوان کتاب در دست تولیدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، انتشارات قوه قضائیه با 20 سال سابقه حضور در حوزه نشر پیش از این 115 عنوان کتاب را روانه بازار کتاب کرده بود.

این انتشارات هم‌اکنون بعد از چند سال عدم فعالیت، امسال بار دیگر در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده است.

 این انتشارات در ابتدا تنها به تالیف آثار می‌پرداخت و مسئولیت نشر با سایر انتشارات بود؛ اما بعد از چند سال با هدف پیشبرد صنعت نشر قوه قضائیه خود به انتشار کتب اهتمام ورزید تا بتواند به صورت متمرکز تمامی آثار در زمینه قوه را به دست مخاطبان برساند.

 غرفه کتاب قوه قضائیه در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، ارائه دهنده آثار در حوزه قضایی مشتمل بر کتب چاپ شده در گذشته به همراه تولیدات تازه پژوهشگاه قوه قضائیه است.

این آثار در زمینه‌های معاونت راهبردی، معاونت پیشگیری، دیوان عدالت اداری، مرکز آموزش قوه قضائیه و دادگاه‌های تجدید نظر چاپ و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 انتشارات قوه قضائیه امسال برای اولین بار به توزیع مستقیم کتاب‌های تولیدی خود در نمایشگاه کتاب پرداخته و 130 عنوان کتاب را راهی نمایشگاه سی‌اُم کرده است و 300 عنوان کتاب را برای سال آینده در دست تولید دارد.

 علاوه بر این 300 عنوان در دست تولید، 30 عنوان کتاب شامل مقالات جمع‌‌آوری و منتشر خواهد شد که به طور میانگین این انتشارات در سال 97 با حدود 400 اثر به نمایشگاه پا خواهد گذاشت.

مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضائیه همچنین پیشینه‌ رویه‌های قضایی در ایران در ارتباط با آیین دادرسی کیفری، قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی برای نخستین بار عرضه می‌شود.

 این انتشارات علاوه بر کتب تخصصی در زمینه قضا، به انتشار کتاب‌هایی ساده برای عموم مردم پرداخته که از جمله آنها می‌توان به آموزش حقوق به زبان ساده، حقوق شهروندی اشاره کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *