سقوط آزاد قیمت سکه/سکه گرمی برخلاف قیمت طلا شنا کرد+نمودار

10:32 - 16 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۹۹۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
روند قیمت طلا و سکه در هفته گذشته علی رغم نوسان قیمت کاهشی بوده و تنها سکه گرمی بر خلاف جهت بازار روند افزایشی به خود گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، قیمت هر گرم طلا 18 عیار در نخستین روز کاری هفته گذشته به قیمت 117 هزار و 268 تومان معامله شد و طی هفته اخیر با کاهش قیمت به رقم 114 هزار و 994 تومان رسید. نوسان 2 هزار و 505 تومانی طلا در هفته گذشته تاثیر خود را بر قیمت سکه نیز گذاشت.

جدول قیمت سکه

سکه بهار آزادی در هفته گذشته تنها در 4 روز قیمت گذاری شد که روند کلی آن کاهش قیمت بود، به گونه‌ای که در ابتدا هفته به قیمت یک میلیون و 183 هزار تومان به فروش می رسید و این رقم در آخرین روز کاری به یک میلیون و 173 هزار تومان رسید.



جدول قیمت سکه

نوسان قیمت سکه امامی در مقایسه با سکه بهار آزادی بیشتر بوده به شکلی که در دو روز از هفته گذشته افزایش قیمت جزئی داشته ولی در مجموع کاهش 10 هزار تومانی را در هفته اخیر پشت سر گذاشت. 


جدول قیمت سکه

شیب کاهش قیمت نیم سکه از روز شنبه تا سه شنبه ثابت و قابل توجه بوده، روز چهارشنبه افزایش 2 هزار تومانی داشت و مجددا در روز پنج شنبه با کاهش قیمت معامله شد و به رقم روز سه شنبه خود بازگشت.

جدول قیمت سکه

نوسان ربع سکه در مقایسه با سایر انواع سکه بیشتر بوده و روند کلی را در پیش نگرفت ولی با این شرایط قیمت سکه در طول هفته گذشته تنها 500 تومان افزایش قیمت داشت.


جدول قیمت سکه

سکه گرمی بر خلاف روند کلی قیمت طلا و سکه روند افزایشی به خود گرفت و در طی هفته گذشته افزایش قیمت 7 هزار تومانی داشت. روند قیمت سکه در هفته‌های اخیر نیز برخلاف روند کلی بازار افزایشی بوده است.


جدول قیمت سکه



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *