همه در کنار هم باید به فکر سلامت مردم باشیم

12:05 - 14 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۵۱۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی جان باختن جمعی از کارگران شریف و زحمتکش معدن ذغال سنگ استان گلستان را تسلیت گفت.
وزیر بهداشت به گزارش گروه جامعه ، سید حسن هاشمی گفت: همه در کنار هم باید به فکر ارتقاء سلامت مردم باشیم و در این راه تلاش کنیم.
وی افزود: خبر جان باختن جمعی از کارگران شریف و زحمتکش معدن ذغال سنگ یورت استان گلستان یک بار دیگر ایران بزرگ و هموطنان‌مان در سراسر کشور را داغدار کرد.
شب گذشته در نخستین مجمع سلامت استان فارس گفتم که پس از حوادثی مانند سانحه قطار سمنان، آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، جان باختن سالانه هجده هزار نفر در تصادفات رانندگی و رویدادهای تاسف باری از این دست، شاهد اقدامات جدی برای پیشگیری از حوادث مشابه نیستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تشکر از همکارانم در اورژانس و مراکز درمانی استان که از نخستین دقایق پس از وقوع حادثه با سرعت و دقت، به وظایف خود عمل کرده اند خاطر نشان کرد: به رییس اورژانس کشور و رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ماموریت داده‌ام تا ضمن حضور در محل حادثه، رسیدگی به درمان مجروحان را در تمامی مراحل، پیگیری کنند و گزارش اقدامات انجام شده را روزانه به اینجانب اطلاع دهند.

وی در پایان اذعان داشت: با آرزوی شفای مجروحان این حادثه دردناک، از خداوند بزرگ برای درگذشتگان، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های ارجمندشان، صبر و اجر خواهانم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *