۱۳ کارگر حادثه انفجار معدن در بیمارستان بستری هستند/ اعزام گروه‌های پزشکی به روستاهای اطراف آزادشهر

11:38 - 14 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۵۱۳
سرپرست اورژانس کشور گفت: تنها ۱۳ کارگر حادثه انفجار معدن در آزادشهر در بیمارستان بستری بوده و ۲ تن از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند.

حادثه انفجار معدن پیرحسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: نیروهای اورژانس کشور اکنون در محل حادثه انفجار معدن در آزادشهر حضور دارند و اقدامات امدادی همچنان در محل ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه عملیات جستجو همچنان ادامه دارد، نیروهای اورژانس نیز در محل مستقر بوده تا در کمترین زمان ممکن کمک هایی را ارائه دهند.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به آخرین آمار مصدومان حادثه که اکنون در بیمارستان بستری هستند اظهارکرد: در حال حاضر ۱۳ مصدوم حادثه در بیمارستان بستری بوده که از این تعداد ۲ تن از کارگران در مراقبت‌های ویژه حضور دارند.

کولیوند ادامه داد: ملاقات هایی را از کارگران مصدوم حادثه داشته ایم و پیش بینی می‌شود ۲ کارگری که در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند نیز طی روزهای آینده بهبود پیدا کنند.

وی در خصوص آمار کارگران فوت شده در حادثه انفجار معدن خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۲ پیکر از محل حادثه خارج شده که کار شناسایی ۲۰ تن از کارگران انجام شده است.

سرپرست اورژانس کشور از اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای اطراف محل حادثه خبرداد و بیان کرد: تیم‌های پزشکی در محل حادثه و همچنین روستاهای اطراف حضور پیدا کرده اند تا حمایتی‌های روانشناسی را از بازماندگان حادثه به عمل آورند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *