تثبیت مالکیت بیش از 323 هزار هکتار از ارضی ملی در بم

11:24 - 14 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۴۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طالبی زاده گفت: سهمیه اعطایی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بم در زمینه تثبیت اراضی ملی در سال ۹۵؛ ۳۰۰۰۰ هکتار بوده در صورتی که در این زمینه 323 هزار و ۹۸۳ هکتار تثبیت مالکیت شده است و این اداره موفق شده درصد پیشرفت تثبیت اراضی ملی را به ۱۰۷۹ % بیش از سهمیه افزایش دهد که این امر در نوع خود کم نظیر است.
ثبت مالکیتبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در حاشیه سفر به شهرستان بم، ضمن بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان و دیدار با کارکنان این واحد با اشاره به عملکرد ده برابر سهمیه اعطا شده در زمینه تثبیت اراضی ملی و منابع طبیعی از کارکنان این اداره تقدیر و تشکر کرد. 

وی با تاکید بر لزوم تعامل مناسب با ادارات متولی حوزه زمین و مسکن و اجرای سیاست‌های ابلاغی، همکاری بیش از پیش این ادارات را با اداره ثبت اسناد و املاک بم خواستار شد.

طالبی زاده اظهار کرد: سهمیه اعطایی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بم در زمینه تثبیت اراضی ملی در سال ۹۵؛ ۳۰۰۰۰ هکتار بوده در صورتی که در این زمینه 323 هزار و ۹۸۳ هکتار تثبیت مالکیت شده است و این اداره موفق شده درصد پیشرفت تثبیت اراضی ملی را به ۱۰۷۹ % بیش از سهمیه افزایش دهد که این امر در نوع خود کم نظیر است. 

وی ضمن این بازدید جانمایی و تثبیت اراضی ملی و منابع طبیعی را مهمترین اولویت‌های کاری سال ۹۶ دانست و حضور به موقع و منظم در محل اداره، آراستگی ظاهری، داشتن روحیه خدمتگزاری و هدف قرار دادن خداوند متعال را در انجام وظایف، مورد تاکید قرار داد.

این مقام قضایی در پایان از عموم مردم شهرستان بم درخواست کرد تا جهت اخذ سند مالکیت از طریق قانون تعیین تکلیف و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به اسناد کاداستری به اداره ثبت مراجعه کنند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *