رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان به محل حادثه معدن اعزام شد/موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم

9:36 - 14 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۴۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: در شرایط فعلی باید منتظر پایان عملیات امدادرسانی و اعلام آمار نهایی حادثه‌دیدگان و تعیین خسارات صورت گرفته باشیم؛ قطعا پس از مرحله فوق‌الذکر، ما در مجلس به موجب وظایف نمایندگی خود به سرعت اقدامات لازم را از حیث پیگیری و تعقیب موضوع انجام خواهیم داد.
دبیر مچمع نمایندگان استان گلستان به محل حادثه معدن اعزام شده است/ پس از عملیات امدادرسانی به سرعت موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم
نورمحمد تربتی‌نژاد عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر و جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از معدنکاران در این حادثه اظهار کرد: دیروز پس از وقوع حادثه، دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با تصمیم اعضای مجمع بلافاصله به محل حادثه در آزادشهر اعزام شد.
 
وی با اشاره به پیگیری حادثه دیروز معدن زغال سنگ آزادشهر توسط مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس و اینکه برخی علت حادثه را عدم تامین تجهیزات ایمنی از سوی پیمانکار خصوصی می‌دانند، گفت: در شرایط فعلی باید منتظر پایان عملیات امدادرسانی و اعلام آمار نهایی حادثه دیدگان و تعیین خسارات صورت گرفته باشیم؛ قطعا پس از مرحله فوق‌الذکر، ما در مجلس به موجب وظایف نمایندگی خود به سرعت اقدامات لازم را از حیث پیگیری و تعقیب موضوع انجام خواهیم داد.
 
لازم به ذکر است انفجار ظهر چهارشنبه 13 اردیبهشت در معدن زغال سنگ آزادشهر، دهها مصدوم و محبوس داشت که به گفته مسئولان ذیربط تاکنون جان باختن 21 نفر قطعی شده است.
 
 گفتنی است این معدن، به علت عدم ایمنی و انتشار گاز متان دچار انفجار شد و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد و علی ربیعی وزیر کار و چندتن از مسئولان وزارت صنعت به منظور پیگیری موضوع در محل حادثه حضور دارند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *