دیوار شیشه‌ای برداشتی داستانی از ماه عسل به شمار می‌رود/ هنرنمایی علی رام نورایی و محمدرضا هدایتی در شب‌های بهار +عکس

12:30 - 14 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۳۰۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سریال تلویزیونی "دیوار شیشه‌ای" با هنرمندی علی رام نورایی و محمدرضا هدایتی در شب‌های بهار میهمان مخاطبان تلویزیون می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سریال تلویزیونی "دیوار شیشه‌ای" مجموعه‌ای اپیزودیک است که تلاش می‌کند محور‌های داستانی خود را متفاوت با دیگر آثار تلویزیونی بنا کند.

"دیوار شیشه‌ای" تا اندازه زیادی سوژه‌های خود را از برنامه "ماه عسل" انتخاب کرده است که خود احسان علیخانی هم در برنامه "خندوانه" به این موضوع اشاره کرد.

سریال دیوار شیشه ای

در سریال "دیوار شیشه‌ای"، شخصیت‌های میهمان داستان زندگی خود را در استودیو برنامه‌ای به نام "دیوار شیشه‌ای" به عنوان خاطره برای مخاطبان تلویزیون تعریف می‌کنند.

این مجموعه تلویزیونی داستان‌های به هم پیوسته دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی، درهر قسمت قصه مستقلی را به تصویر می‌کشد.

داستان ثابت سریال "دیوار شیشه‌ای" به اتفاق‌های زندگی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی یعنی سارا با بازی حدیث تهرانی و همسرش فرهاد رئوف با بازی مجید واشقانی که مجری برنامه هم هست، می‌پردازد.

سریال دیوار شیشه ای

مجموعه "دیوار شیشه‌ای" به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و با کارگردانی مشترک راما قویدل، نوید میهن دوست و احمد معظمی تولید شده است.

این اثر در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش شبانه از شبکه یک سیما تولید شده است و در هر قسمت، یک موضوع جدید به تصویر کشیده می‌شود.

هنرمندانی همچون کوروش تهامی، قربان نجفی، بهار نوحیان، علی رام نورایی، مسعود زمانی، تورج فرامرزیان، مجید واشقانی، حدیثه تهرانی، روشنک عجمیان، شهناز شهبازی، مهسا هاشمی، محمد ساربان، فرهاد قائمی مهدوی، فرزین صابونی، ارسطو خوش رزم، طوفان مهردادیان، مجید رحمتی، لیلا رحیمی، محمدرضا هدایتی، لیلا بی‌پروا، سولماز غنی و پارسا قراخانلو در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال دیوار شیشه ای

تیتراژ پایانی "دیوار شیشه‌ای" را فرهاد هراتی با ترانه‌ای از زنده یاد افشین یدالهی خوانده است.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *