احسان علیخانی از ماه عسل تا سه ستاره/ همکاری مجری جوان با بهترین خواننده‌های پاپ +عکس

20:00 - 12 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۷۴۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
احسان علیخانی اجرای برنامه‌های پربیننده‌ای مانند "ماه عسل" و "سه ستاره" را در کارنامه هنری خود دارد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، احسان علیخانی چهره مشهور عرصه اجرا در تلویزیون، بخش زیادی از شهرت خود را با اجرای برنامه تلویزیونی "ماه عسل" به دست آورد.

علیخانی علاوه بر اجرا، تهیه کنندگی این برنامه را هم بر عهده دارد و این اثر در ماه مبارک رمضان هر روز پیش از اذان مغرب، میهمان روزه داران مخاطب شبکه سه سیما می‌شود.

احسان علیخانی

احسان علیخانی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. 

اولین برنامه زنده این مجری در سال ۱۳۸۰ بوده و او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و... را بر عهده داشته است. او در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستند‌های کوتاه مشغول شد.

علیخانی در یکی از قسمت‌های برنامه "ماه عسل" در سال ۱۳۹۴ در مقابل صحبت‌های صورت گرفته مبنی بر دستمزد بالای خود واکنش تندی نشان داد و در نهایت به این نکته اشاره کرد که مبلغ دستمزد او برای تهیه کنندگی و اجرای این برنامه ماه رمضانی، ۴۰ میلیون تومان است.

احسان علیخانی

علیخانی همچنین در چند سال اخیر اجرای برنامه تلویزیونی "سه ستاره" را هم بر عهده داشته است.

این برنامه به معرفی برترین‌های تلویزیون در حوزه‌های مختلف اجرا، سریال ها، برنامه‌های سرگرمی، برنامه‌های تخصصی، بازیگران زن و بازیگران مرد می‌پردازد.

برنامه "سه ستاره" در پایان هر سال و در ماه اسفند روی آنتن شبکه سه می‌رود که از آن به عنوان ویژه برنامه نوروزی این شبکه نیز نام برده می‌شود و در روز سال تحویل، به اهدای تندیس "سه ستاره" به برگزیده‌ها در هر رشته می‌پردازد.

این مجری مشهور تلویزیونی برای تیتراژ برنامه "ماه عسل" با بهترین خواننده‌های موسیقی پاپ از جمله مهدی یراحی، زنده یاد مرتضی پاشایی، محسن یگانه، امیر علی بهادری و احسان خواجه امیری فعالیت داشته است.

احسان علیخانی

در این میان همکاری او با مهدی یراحی پر رنگ‌تر از سایر خواننده‌ها بوده که این اتفاق علاوه بر خوش صدا بودن این خواننده و مهارت‌های حرفه‌ای او در عرصه موسیقی، به دوستی دیرینه علیخانی با خواننده آلبوم "امپراطور" باز می‌گردد.

احسان علیخانی امشب ساعت ۰۰: ۲۳ میهمان "خندوانه" می‌شود و با رامبد جوان به گفت و گو می‌پردازد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *