رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کام شیرین و پرداختن به جنبه‌های منفی ماهواره/ لزوم آموختن مهارت‌های همسرداری برای زوج‌ها

10:48 - 11 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۴۰۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
یعقوبی با اشاره به اینکه برنامه " کام شیرین " به جنبه‌های منفی ماهواره می‌پردازد، از لزوم آموختن مهارت‌های همسرداری برای زوج‌ها سخن گفت.
برنامه کام شیرینمرتضی یعقوبی تهیه کننده برنامه تلویزیونی " کام شیرین " در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: قسمت ۶۰ برنامه " کام شیرین " با موضوع ماهواره و بررسی جنبه‌های منفی آن و با اجرای هومن نامور روی آنتن می‌رود.

وی تصریح کرد: در ابتدای این برنامه نامور بخشی از پیامک‌های بیننده‌های برنامه را خواند.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی " کام شیرین " اظهار کرد: کارشناس برنامه پس از خواندن نخستین پیامک بر این نکته تاکید کرد که ما ازدواج زودهنگام را تایید و یا تکذیب نمی‌کنیم.

وی افزود: نامور همچنین به این موضوع می‌پردازد که سکوت‌های طولانی در روابط زوج‌ها در یک سال نخست رابطه آن‌ها مربوط به آگاهی نداشتن آن‌ها در مهارت‌های همسرداری و همچنین نداشتن زبان مشترک درباره موضوعات مختلف است.

یعقوبی همچنین گفت: در بخش دیگری از این قسمت از " کام شیرین " بخش نمایشی به کارگردانی حمید غفارزاده برای مخاطبان پخش شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پخش قسمت نمایشی برنامه، کارشناس " کام شیرین " به گفت و گو با مخاظبان حاضر در استودیو می‌پردازد و نظر آن‌ها را درباره بخش نمایشی جویا می‌شود.

گفتنی است، برنامه تلویزیونی "کام شیرین" به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۱ صبح با حضور هومن نامور کارشناس روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. تکرار هر برنامه نیز همان شب ساعت 23:50 پخش می‌شود.
 
این برنامه در گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری شهید همت تولید شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *