رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پسر شیشه ای پدرش را کشت/ قتل دو کارگر قهوه خانه

17:05 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۲۲۵
قتل پدر توسط پسر شیشه ای، مشخص شدن قتل دو کارگر قهوه خانه پس از 6 ماه،نجات از قصاص و اعتراف بادیگارد به قتل مرد عتیقه فروش مهمترین اخبار حوادث امروز است.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،کارشناسان آتش‌نشانی تهران پس از شش ماه نظر دادند که آتش‌گرفتن قهوه‌خانه در یافت‌آباد که منجر به مرگ دو کارگر شد، عمدی بوده است. پلیس در تلاش برای یافتن عامل این حادثه مرگبار است.

 11 آذر سال گذشته، در قهوه‌خانه‌ای 200 متری در منطقه یافت‌آباد تهران حادثه آتش‌سوزی رخ داد و منجر به مرگ دو کارگر افغان و مصدومیت یک کارگر و مسئول قهوه‌خانه شد. این آتش‌سوزی همچنین خسارت مالی بسیاری به بار آورد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر تحقیقات آغاز شد تا این که معلوم شد دو مصدوم و دو کارگر فوت شده در اتاقک قهوه‌خانه بودند که ابتدا آشپزخانه آتش ‌گرفته و با سرایت آتش‌ به اتاق استراحت کارگران، این حادثه مرگبار رخ داده است. 

پسر شیشه ای پدرش را کشت/ قتل دو کارگر قهوه خانه
با دستور بازپرس جنایی، کارشناسان آتش‌نشانی تحقیق درباره عمدی یا غیرعمدی بودن حادثه را آغاز کردند تا این‌که با گذشت شش ماه از وقوع حادثه دیروز کارشناسان آتش‌نشانی نظردادندکه این آتش‌سوزی عمدی بوده است. با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد تا عامل یا عاملان این آتش‌سوزی مرگبار شناسایی و بازداشت شوند.

قتل مرد عتیقه فروش توسط بادیگارد

این پرونده روز 21 فروردین ماه با کشف جسد مردی میانسال داخل خودرواش در اطراف کهریزک به جریان افتاد. با استعلام خودرو پژو هویت مقتول که به روش خفه شدن به قتل رسیده بود، مشخص شد. ماموران در تحقیق از خانواده مرد 46 ساله متوجه شدند او یکی از عتیقه فروش های تهران است. 

با شناسایی هویت مقتول، مشخص شد او همیشه به همراه پسر 23 ساله ای که به عنوان بادیگارد او را همراهی می کرد، آخرین بار دیده شده است. 

با به دست آمدن این سرنخ بادیگار مرد عتیقه فروش بازداشت و پس از چند بار بازجویی به قتل اعتراف کرد. 

پسر شیشه ای پدرش را کشت/ قتل دو کارگر قهوه خانه

جزئیات این جنایت را از زبان بادیگارد قاتل بخوانید. 


نجات مرد شکنجه‌گر از قصاص

مرد شکاکی که همسرش را زیر شکنجه به قتل رسانده است، با جلب رضایت اولیای‌دم از قصاص نجات یافت. او برای همسرش دستبند و پابند درست کرده بود و هر وقت از خانه بیرون می‌رفت، او را به لوله گاز می‌بست. مرداد 89، دختری با مراجعه به کلانتری در تهران از مفقود شدن ناگهانی مادرش خبر داد. مدتی بعد پسر خانواده فاش کرد پدرش، مادر را کشته و جسدش را ناپدید کرده است. مرد 50 ساله دستگیر شد و در همان ابتدا با اعتراف به قتل گفت: «فکر می‌کردم همسرم با یکی از مردهای فامیل ارتباط دارد. برای همین اجازه خارج شدن از خانه را به او نمی‌دادم. یک دستبند و پابند آهنی هم درست کرده بودم و هر وقت از خانه بیرون می‌رفتم او را به لوله گاز می‌بستم.» وی ادامه داد: «روز حادثه، پیش چشم دختر و پسرم، سر مسائل اخلاقی با همسرم درگیر شدم و یک چنگک را در بدنش فرو کردم. سپس جلوی دهانش را گرفتم و فشار دادم که فوت کرد. جسدش را به جنگل‌های عباس‌آباد بردم و همانجا رها کردم.»

پس از کشف جسد و بازسازی صحنه قتل، متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد. او سرانجام موفق شد با جلب رضایت مادر مقتول و پرداخت مبلغی به دختر و پسرش از طناب دار نجات یابد. متهم صبح دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. سه تا ده سال حبس در انتظار او خواهد بود.

آتش خیابان شریعتی 10 خودرو را سوزاند

ظهر امروز به علت نامعلومی حریق چند صد متری در جوی آب خیابان شریعتی تهران رخ داد. در این حادثه که موجب ترس شهروندان شده بود، 10 خودرو از جمله خودرو امین زندگانی بازیگر در آتش سوخت. 

جزئیات حادثه را اینجا بخوانید. 

پسر شیشه ای پدرش را کشت 

 روز دوم اردیبهشت امسال مسئولان بیمارستان الغدیر از مرگ مشکوک مرد 56 ساله به پلیس خبر دادند. با حضور ماموران آثار جسم سخت روی بدن مقتول مشخص بود. خانواده مرد 56 ساله در بازجویی های اولیه اعلام کردند قتل توسط پسر 23 ساله مقتول رخ داده است. تحقیقات برای شناسایی پسر معتاد ادامه داشت تا اینکه او امروز خودش را تسلیم پلیس کرد. 

اعترافات پسر شیشه ای در مورد روز جنایت را اینجا بخوانید. 
انتهای پیام/ 






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *