رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فروشنده فرهادی صدر را از دست داد/دغدغه جدید باشه‌آهنگر برای فیلمسازی+عکس

16:45 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۲۰۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
دهم اردیبهشت ماه مصادف با سوم شعبان اخبار و حواشی مختلفی را در حزوه فرهنگ و هنر در پی داشت.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، دهم اردیبهشت ماه مصادف با سوم شعبان اخبار و حواشی مختلفی را در حزوه فرهنگ و هنر در پی داشت.

 بسته فرهنگی میزان
 
ولادت "امام حسین (ع)" اولین و مهم‌ترین اتفاق دهمین روز از شهریور ماه 96 محسوب می‌شود. از دیگر خبرهای مهم امروز می‌توان به صحبت‌های محمدعلی باشه‌آهنگر درخصوص آخرین وضعیت فیلم "سرو زیر آب" اشاره کرد.
 
مهم‌ترین خبر بخش سینمایی دهم اردیبشهت بدون شک خبر رکوردکشنی فیلم "گشت2" ساخته سعید سهیلی است که با فروشی نزدیک به شانزده میلیارد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد.
 
مسائل امنیتی منطقه دغدغه این روزهای من برای ساخت فیلم است/رونمایی از سرو زیر آب در جشنواره سی و ششم
 
محمد‌على باشه‌آهنگر نويسنده و كارگردان سينما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگى خبرگزاری ميزان در خصوص مراحل توليد فيلم «سرو زیر آب» گفت: در حال حاضر اواخر مراحل فيلم برداری فيلم «سرو زیر آب» را پشت سر می‌گذاريم. بخش‌هایی از فيلم‌برداری قسمت‌های زير آب و پهبادها باقى مانده که در حال برنامه ريزى براى پايان يافتن هر چه زودتر اين بخش‌ها هستيم.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
 داوود موسایی
بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب بیشتر جنبه فروشگاهی دارد/تخصیص مزایا، لزوم ایجاد انگیزه برای ناشران خارجی
 
داوود موسایی مدیر بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص اقدام نمایشگاه کتاب برای کمک به صنعت نشر در بخش بین‌الملل گفت: در هیچ کجای دنیا نمایشگاه مسئول چاپ و تولید و ترجمه آثار نیست و نمایشگاه کتاب تهران هم در همین راستا برنامه‌ای برای نشر آثار ندارد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: البته نباید فراموش کنیم که نمایشگاه بین‌المللی کتاب به عنوان رویدادی فرهنگی و جهانی این امکان را برای ناشران ایجاد کرده تا بتوانند با آثار و ناشران خارجی آشنا شده و بی واسطه برای ترجمه آثار آنها وارد مذاکره شوند و این همان فرصتی است که برگزاری نمایشگاه‌ها در اختیار ناشران قرار می‌دهد. نمایشگاه کتاب نقطه وصل مولف، مترجم و ناشر است.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
ماه عسل 
نحوه پرداخت به موضوعات در ماه عسل امسال مشخص شد/ برنامه علیخانی در 70 دقیقه میهمان روزه‌داران می‌شود
 
 مهدی مزینانی قائم مقام گروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: برنامه تلویزیونی "ماه عسل" امسال هم با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی درماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
 
وی ادامه داد: گروه تولید این برنامه تلویزیونی هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و با توجه به موضوع‌های انتخابی، مراحل مختلف پیش تولید را طی می‌کنند.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
 ثارالله
ثارالله صفت اختصاصی امام سوم(ع) به شمار می‌رود/ امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) است
 
محمد طاها مرادی کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: شعبان ، ماه بسیار شاد و پر برکتی است که حضرت محمد(ص) درباره این ماه فرموده اند: "شعبان ماه من است".
 
وی ادامه داد: به جای آوردن صلوات خاصه ماه شعبان و همچنین ادا کردن اعمال مشترک این ماه که برای تمامی روزهای آن قابل استفاده است، از موارد قابل توجه درباره اعمال ارزشمند و پرفضیلت این ماه است.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
 گشت 2
گشت‌2 پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد/یک گام تا 16 میلیاردی شدن فیلم سهیلی
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "گشت‌2" به کارگردانی سعید سهیلی با  15,725,396,000 تومان فروش کلی توانست رکورد فیلم فروشنده را شکسته و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گیرد.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
کاکوبند 
گروه کاکوبند آواهای شرقی را طنین اندازی می‌کند/ تیتراژ آسپرین برای مخاطبان موسیقی اجرا می‌شود +عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی "کاکوبند" در جدیدترین تجربه اجرای صحنه‌ای خود، در شهر کرمان با مخاطبانش دیدار می‌کند.
 
موسیقی گروه "کاکوبند" درحقیقت تجربه‌ای تازه مبتنی بر مقدم بودن لحن و کلام است و ممکن است مخاطبان در حین اجرا احساس کنند کلام‌هایی را می‌شنوند در حالی که این موضوع درست نیست و آن‌ها درواقع آوا‌هایی را شنیده‌اند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *