سپاه در برقراری امنیت در مرزهای شمال غرب و جنوب شرق کشور توفیقات زیادی را کسب کرده است

16:19 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۱۳۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایجاد برقراری امنیت درمرزهای شمال غرب و جنوب شرق از کارهایی بوده که سپاه در یکسال گذشته به خوبی ازآن پسش برآمده است.
سپاه در برقراری امنیت در مرزهای شمال غرب و جنوب شرق کشور توفیقات زیادی را کسب کرده استسردار محمد اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره مهمترین اقدامات سپاه در یک سال گذشته اظهار کرد: سپاه یک‌سری مسئولیت‌ها ماموریت‌هایی مانند برقراری امنیت و حضور و آمادگی در جهت مقابله با دشمنانی که قصد تجاوز و تعدی به کشور را دارند، بر عهده دارد که ماموریت بسیار خطیر و مهمی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات مهم سپاه می‌توان به یاری رساندن به دولت‌هایی اشاره کرد که کمک کار و همسو با جمهوری اسلامی هستند؛ همچنین باید به امر ارزشمند دفاع از حرم آل الله اشاره کرد که که سپاه تاکنون به خوبی ازپس آن برآمده است.

فرمانده اسبق سپاه محمد رسول الله تصریح کرد: ایجاد امنیت در مرزهای شمال غرب و جنوب شرق هم در زمره مهم‌ترین مسئولیت‌ها و اقداماتی بوده که سپاه در یکسال گذشته در این رابطه توفیقات زیادی را بدست آورده است.

 کوثری در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا که شامل ارتش، سپاه، ناجا، ستاد کل و .... می‌شوند همگی به صورتی عمل کرده‌اند که به لطف خدا در اکثر ماموریت‌های محوله شان موفق بوده‌اند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *