رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرداخت حقوق به نخبگان خارج از کشور تا زمان جذب در داخل/ تلاش برای کوتاه شدن زمان جذب

12:16 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۰۷۵
وزیر علوم از پیش‌بینی اعتبارات برای جذب نخبگان به داخل کشور خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی شد تا حقوق سال اول این افراد پرداخت شود تا مسیر جذب طی شود.
فرهادی
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از  خانه ملت ، محمد فرهادی   از تلاش‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه بر اساس مصوبه دولت در سال گذشته مقرر شد که مسیر جذب نخبگان خارج از کشور به صورت ویژه طی شود تا این افراد در مسیر عادی جذب قرار نگرفته و زمان جذبشان طولانی نشود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم اتخاذ شده اعتباری پیش بینی شد تا حقوق سال اول این افراد پرداخت شود تا مسیر جذب طی شود، تصریح کرد: این مصوبه برای استخدام 100 نفر در هر سال بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در راستای اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای جذب ایرانیان مقیم آمریکا به کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به نظر نمایندگان مجلس هم اکنون محدودیتی برای جذب نخبگان نداریم و هرچقدر افراد مراجعه کنند با مشکل مالی مواجه نخواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در جریان بررسی بخش درآمدی بودجه سال 96 با پیشنهاد الحاقی به بودجه سال جاری، دولت را به اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان از محل سهام قابل واگذاری به وزارت علوم و اقتصاد برای جذب ایرانیان مقیم آمریکا مکلف کردند.
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *