مسیر رفت و آمد جانبازان و معلولان هموار می‌شود

9:59 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۹۷۹
عضو شورای شهر تهران گفت: برای رفت و آمد جانبازان و معلولان در شهر تهران بیش از 10 میلیارد تومان تاکسی‌های ون و مینی‌بوس مخصوص خریداری شده است.
جانبازانبه گزارش گروه فضای مجازی ، ابوالفضل قناعتی در گفت‌‌وگو با دفاع پرس، در پاسخ به سوالی در رابطه با اقدامات انجام گرفته در شورای شهر برای رفت و آمد جانبازان، اظهار داشت: در شورای شهر تهران برای تسهیل در رفت و آمد و تردد جانبازان و معلولان کارهای خوبی انجام شده و در این راستا بیش از 10 میلیارد تومان هزینه‌ی خرید تاکسی‌های ون و مینی‌بوس‌های اختصاصی شده است، که این افراد را هر روز صبح از درب خانه تا مراکز مختلف جابجا می‌کند.

وی در ادامه افزود: در حوزه حمل و نقل نیز آرم طرح ترافیک برای جانبازان رایگان بوده و بلیط‌های اتوبوس و مترو بسته به درصد جانبازی آن‌ها به طور رایگان و یا با 50 درصد تخفیف ارائه شده است.

قناعتی همچنین با اشاره به مناسب‌سازی مراکزی که جانبازان و معلولین از آن‌ها استفاده می‌کنند، گفت: در این موضوع کارهای خوبی برای تردد جانبازان انجام شده است؛ اما این اقدامات کافی نیست و هنوز هم ادامه دارد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

برچسب ها: معلولان جانبازان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *