کام شیرین و روایت مسیر موفقیت افراد/ با خشم نمی‌توان دیگران را کنترل کرد

9:58 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۹۷۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده برنامه " کام شیرین " با اشاره به اینکه این برنامه مسیر موفقیت افراد را روایت می‌کند، به این موضوع اشاره کرد که با خشم نمی‌توان دیگران را کنترل کرد.
برنامه کام شیرینمرتضی یعقوبی تهیه کننده برنامه تلویزیونی " کام شیرین " در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در ابتدای قسمت پنجاه و هشتم " کام شیرین " کارشناس برنامه توضیحاتی را که باعث رسیدن او به جایگاه تدریس در دانشگاه و موفقیت او در این زمینه شده، بیان‌می کند.

وی یادآور: در بخش دیگری از " کام شیرین " نامور بر چالش سازش تاکید و به این نکته اشاره می‌کند که بیننده‌های برنامه می‌توانند تصاویر خانوادگی خود از چالش "سازش با تلفن همراه" را برای این برنامه ارسال کنند.

یعقوبی اظهار کرد: خواندن پیامک‌های بیننده‌ها و پاسخ دادن توسط کارشناس برنامه به آن‌ها، بخش دیگری از این برنامه تلویزیونی را تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این برنامه به این موضوع اشاره می‌شود اینکه برخی افراد با خشمگین شدن و تندخویی تلاش می‌کنند دیگران را کنترل کنند، کاملا در اشتباه هستند و خشم و پرخاشگری در بچه‌ها زمانی بروز پیدا می‌کند که آن‌ها تصور می‌کنند پدر و مادر به حرفشان گوش نمی‌دهند.

گفتنی است، برنامه تلویزیونی "کام شیرین" به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۱ صبح با حضور دکتر هومن نامور کارشناس روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. تکرار هر برنامه نیز همان شب ساعت ۲۳:۵۰ پخش می‌شود.
 
این برنامه در گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری شهید همت تولید شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *