قتل مرد عراقی در دروس با شلیک سه گلوله

20:28 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۸۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
زن جوان همسر عراقی اش را با شلیک سه گلوله در محله دروس تهران به قتل رساند.
قتلبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، ظهر امروز اهالی محله دروس در تماس با پلیس از قتل یک رد در این خیابان خبر دادند. با حضور تیم جنایی در محل آنها با جسد بی جان مرد میانسال در حالیکه سه گلوله خورده بود روبرو شدند. 
در ادامه با بررسی اوراق همراه مقتول هویت او به نام موسی شناسایی و مشخص شد وی تبعه کشور عراق است که غیرمجاز در ایران ساکن است. همچنین شاهدان جنایت مدعی شدند قتل توسط یک زن رخ داده و قاتل بلافاصله از محل متواری شده است. 

در ادامه با شناسایی خانواده مقتول آنها ادعا کردند که فرزندشان چندی قبل با زنی ایرانی به نام سارا ازدواج کرده است. با شناسایی زن ۲۳ ساله بلافاصله کارآگاهان به خانه او در قلهک رفته و تحقیقات را آغاز کردند. 

زن مقتول در بازجویی های اولیه منکر قتل شد تما وقتی فیلم دوربین مدار بسته محل جنایت را دید به قتل اعتراف کرد و گفت: با همسرم دچار اختلاف بودم تا اینکه نقشه قتل او را کشیدم. همسرم در خانه اسلحه ای را نگهداری می کرد که امروز آن را برداشته در محله دروس با شلیک سه گلوله همسرم را به قتل رساندم. بعد از قتل به خانه آمدم و با صحنه سازی قصد داشتم طوری وانمود کنم در قتل نقشی ندارم. 

با اعترافات زن ۲۳ ساله به همسرکشی او به دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد. 

برچسب ها: قتل همسر همسرکشی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *