برای رأی آوردن در انتخابات ریاست جمهوری، نباید هزینه داشته باشیم

20:46 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۸۳۷
میرسلیم، نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ما نباید برای رأی آوردن در مجلس و ریاست جمهوری هزینه داشته باشیم ما که چیزی برای هزینه کردن نداریم و اهل ریخت و پاش هم نیستیم و از همه طرفداران تقاضا کرده‌ایم اسراف نکرده و خلاف نکنند
برای رأی آوردن در انتخابات ریاست جمهوری، نباید هزینه داشته باشیمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ؛ سید مصطفی میرسلیم عصر شنبه در همایش انتخاباتی میرسلیم در موسسه فرهنگی رفاه بیان کرد: ما تربیت شده مرحوم بهشتی اولین دبیر کل حزب موتلفه هستیم و در 38 سال فعالیت حزبی آموختیم تمرین کردیم و بر خود فرض گرفتیم که چگونه به یکدیگر احترام بگذاریم و حرف‌های هم را بشنویم .

وی ادامه داد: برخی می‌گفتند میرسلیم چرا یادداشت می‌کند این را آموختیم که میان حرف دیگران نپریم و مراعات دیگران را کنیم و همچنین منظم باشیم .

میرسلیم تأکید کرد: آموختیم چگونه با برنامه باشیم اگر امروز به صحنه برای ایفای خدمت به مردم آمده‌ایم کارمان بر پایه یک برنامه منسجم است و هر آن چه می‌گوییم بر پایه مطالعات و اقداماتی است که سال‌ها زحمتش را کشیدیم و فکر کرده و تدبیر داشته‌ایم و این شعار نیست .

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: آن برادرانی که نه با سوء نیت که از سر ناآگاهی از حزب به کنایه و طعنه سخن می‌گویند باید بدانند که مرحوم بهشتی حزب را عبادتگاه خدایی می‌دانست لذا تحقیرآمیز سخن نگویید.

وی اذعان کرد: آن برادرانی که تاکنون این گونه اقدام کرده‌اند یا اطلاع از جایگاه حزب در قانون اساسی ندارند یا خدایی ناکرده به نظم اعتقاد ندارند. امروز به اتکای پوشش و شناختی که از سراسر کشور  نسبت به کشور به دست آورده‌ایم و با دلسوزی به سرنوشت آینده این نظام وارد میدان شده‌ایم و قاطعانه هم تا آخر خواهیم ایستاد و انشالله خداوند هم توفیق خدمت برای ارتقای نظام را خواهد داد.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: هر کسی نمی‌تواند چرات کند بگوید من اصلاح طلب هستم باید شاگردی امام حسین را قبول کرده و پذیرفته باشد تا چنین واژه‌ای را به کار ببرد. امم حسین (ع) اصلاح طلب بود و با اعتقاد به مبنای کامل اصول، اصلاح طلب بود ما نیز بر مبنای اعتقاد به اصول آمده‌ایم و حاضریم جانمان را برای آن بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: مفاسدی متأسفانه رخ داده است و این برای نظام ما افتخار نیست که شاهد بروز مفاسد در سرزمین پاک ایران باشیم اما فساد به تدریج رشد کرد و در ابتدا این فساد فردی بود سپس گروهی و در ادامه شبکه‌ای شد و متأسفانه به حالت نهادینه رسیده است و امروز مبارزه با مفاسد به مراتب مشکل‌تر از  بیست سال پیش است که جنبه فردی داشت.

میرسلیم اظهار کرد:  رقم‌ها آن روز در حد یک تا دو نفر اما به خاطر این که رقم‌های صد یا چند هزار میلیاردی رخ بدهد قطعاً باید شبکه‌ای از فساد وجود داشته باشد که عناصر خود را در هر سه قوه انتخاب کرده باشد که هر جا مشکلی پیش آمد راهی برای نجات بیابند .

وی تأکید کرد: چرا روسای سه قوه که در سه الی چهار گذشته مستقیماً مخاطب رهبری بودند، نتوانستند در این زمینه دسته گلی نشان دهند 

وی تصریح کرد: من اعتقاد دارم که فساد را باید خشکاند ابتدا در دستگاه اجرایی که کار دست مدیران است .

وی افزود: قوه مجریه باید پیشگیرانه نسبت به مفاسد اقدام کند که تاکنون اقدامی از خود نشان نداده است و همیشه پیشگیری مهم‌تر از درمان است.

میر سلیم خاطر نشان کرد: ما نباید برای رأی آوردن در مجلس و ریاست جمهوری هزینه داشته باشیم ما که چیزی برای هزینه کردن نداریم و اهل ریخت و پاش هم نیستیم و از همه طرفداران تقاضا کرده‌ایم اسراف نکرده و خلاف نکنند 

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما اعلام کرده‌ایم که نکند عکس و شعار من حقیر را در جای بچسبانید که خلاف قانون باشد قوانین در جامعه اسلامی باید رعایت شود و این جنبه شرعی دارد و اگر مراعات نکنیم مرتکب گناه شده‌ایم.

میرسلیم در پایان تصریح کرد: ما خود را برای پذیرش هر گونه سختی و دشواری آماده کرده‌ایم لذا با این اعتقاد که یقین راسخ هم به آن داریم که ان مع العصر یسرا




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *