رقیب دولت عملکرد چهار ساله خود او است

19:31 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۸۱۱
داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن شهدای هفتم تیر گفت: رقیب دولت عملکرد چهار ساله او است
رقیب دولت عملکرد چهار ساله خود او استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی  در تجمع حامیان خود که در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد با بیان این که با مدیریتی قوی مقتدر و انقلابی می‌توان مشکلات کشور را حل کرد گفت: تا چه زمانی نگاه ما باید به دست بیگانگان باشد تا آن‌ها از مشکلات ما گره گشایی کنند .

وی ادامه داد: چرا این دولت امید بسیاری از مستضعفان و محرومین را ناامید کرد؛ ناباورانه چند سال است که پروژه مسکن مهر تعطیل شده است؛  انجام این پروژه کاری است که می‌توان در مدت کوتاهی صورت گیرد؛ با ارزیابی‌هایی که انجام داده‌ایم مشخص شده است که می‌شود تا آخر همین امسال مسکن مهر تحویل مردم شود.

حجت الاسلام و مسلمین رئیسی با طرح این پرسش که چرا باید چند نفر نقدینگی کشور را به یغما ببرند و این نقدینگی در خط تولید مورد استفاده قرار نگیرد گفت: بهبود شرایط امروز جز با تحول در مدیریت اجرایی کشور امکان پذیر نیست و اولین گام این تحول باید اصلاح نظام اداری باشد.

این داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که در نظام اداری سالم مردم به دور از پارتی بازی، فساد و رشوه می‌توانند چرخ‌های اداری کشور را به صورت پرشتاب به حرکت دربیاورند گفت: هنوز هم پاسخ این پرسش را نگرفته‌ایم که چرا بعد از 38 سال تراز نظام اداری کشور تراز مورد توقع نظام اسلامی نیست.

وی با بیان این که برخی فکر کردند من طلبه رقیب این دولت هستم گفت: رقیب دولت عملکرد چهار ساله خود او است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: به موجب قانون دولت موظف است حداقل یک میلیون مسکن در سال بسازد؛ آقایان تردید می‌کنند و می‌پرسند مگر ممکن است؛ این نص قانون است؛ مسکن سازی در کشور شغل‌های فراوانی ایجاد می‌کند؛ در ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سال جاری فاز اول زائر سرای مشهد با گنجایش 6 هزار زائر افتتاح می‌شود .

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان این که فاصله طبقاتی با شروع مسئله واریز یارانه‌ها کاهش یافت افزود: این زیبنده نظام اسلامی ما نیست که یک نفر با شکم خالی و یک نفر با شکم پر بخوابد؛ با افزایش حداقل 3 برابری یارانه دهک‌های پایین و کنترل مسئله حقوق‌های نجومی فاصله طبقاتی کم می‌شود؛ باید با اراده جدی و عزم راسخ آسیب زدایی از نظام اداری کشور را به پیش برد.

وی افزود: آقایان می‌گویند  ما مالیات را افزایش داده‌ایم؛ این افزایش برای چه کسانی بوده است؛ فرار مالیاتی صد برابر آن مقداری است که شما مالیات دریافت می‌کنید؛ چرا باید در صندوق ذخیره فرهنگیان این اتفاق نگران کننده رخ دهد؛ آن هم در وضعیتی که معلمان ما گرفتار هستند؛ حتماً این وضعیت به نفع مردم قابل تغییر است .

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان این که چرا مسائل کشور معطل بیگانگان به ما شده است گفت: نگاه ما به دست توانای مردم و جوانان برومند کشورمان است.

وی ادامه داد: قبل از هر کس باید رئیس دولت مدعی فساد باشد، نگوییم که چرا فلان کس در خصوص فساد صحبت کرده است؛ هر کس که دولت را از فساد مطلع کند باید مورد تشویق دولت قرار گیرد؛ نباید از فساد و افراد متخلف در کشور حمایت شود.

این داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان با بیان این که با حرف درمانی نمی‌شود کشور را به پیش برد و راه حل اداره کشور حرف و سخن نیست بلکه اقدام و عمل است گفت: هیچ پستی برای من در این عالم بالاتر از خدمت گذاری حضرت رضا(ع) و جارو کشی در محضر ایشان نیست اما ما نمی‌خواهیم دیگر خجالت یک سرپرست خانواده و یک عزیز جوان تحصیل کرده مدرک به دست را ببینیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *