مریم طوسی سرخود به ترکیه رفت/ جلوی ورزشکارسالاری را گرفتیم

11:15 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۵۶۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سخنگوی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی گفت: طوسی سرخود و بدون هماهنگی با ما راهی ترکیه شد و ما هم نمی‌توانستیم جلوی او را بگیریم.
تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره اینکه مریم طوسی با مجوز فدراسیون دوومیدانی به ترکیه رفته یا خیر، اظهار داشت: ما تا الان 5 دوره اردو برگزار کردیم اما دو، سه ماه قبل از عید نوروز بود که مریم طوسی به فدراسیون آمد و تقاضاهایش را مبنی بر داشتن مربی اختصاصی و خارجی مطرح کرد. ما هم گفتیم که بضاعت فدراسیون در این حد نیست و ما اجازه ورزشکارسالاری نمی‌دهیم. طوسی هم گفت که با هزینه خودش به ترکیه خواهد رفت.
 
وی ادامه داد: طوسی و الناز کمپانی سرخود و بدون هماهنگی با ما راهی ترکیه شدند و ما هم نمی‌توانستیم جلوی آنها را بگیریم. همان زمان پیش‌بینی کردم که طوسی نتایج خوبی نگیرد و این اتفاق هم رخ داد و نتایج خوبی کسب نکرد و رکوردش در 100 متر، بالای 12 ثانیه بود. ضمن این که در مسابقات جایزه بزرگ آسیا هم نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و این هم که گفته شد او به دلیل مصدومیت نتوانسته شرکت کند، واقعیت ندارد. به هر حال سایت‌ها و رسانه‌ها نتایج را منتشر می‌کنند.
 
سخنگوی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی در خصوص این که گفته می‌شد حضور طوسی در ترکیه با حاشیه‌هایی همراه بوده، تصریح کرد: ما به مسائل خصوصی ورزشکاران کاری نداریم. البته خبر نداریم در ترکیه شئونات اسلامی رعایت شده است یا خیر.
 
غیاثی تصریح کرد: فردا (یکشنبه) مسابقه است و با توجه به این که طوسی عنوان کرده مصدوم است، نمی‌تواند در این مسابقه شرکت کند و با این تفاسیر در بازی‌های کشورهای اسلامی هم شرکت نخواهد کرد. البته دوومیدانی‌کاران می‌توانند به صورت شخصی تمرین داشته باشند اما باید رکوردهای ورودی تیم ملی را کسب کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در دوومیدانی ورزشکارسالاری وجود داشت، گفت: پیش از ما ورزشکارسالاری وجود داشت ولی جلوی آن را گرفتیم. در گذشته حقوق‌های بی حساب و کتابی به دوومیدانی‌کاران داده می شد اما الان بر اساس عملکردشان به آنها حقوق و پاداش داده می‌شود.
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *