انتقاد نماینده مجلس به وضعیت شغلی 1000 استاد دانشگاه پیام نور

11:16 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۴۷۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد اساتید دانشگاه پیام نور در کشور که قراردادهای مشروط یکساله دارند و تبدیل وضعیت نمی شوند 1000 نفر است و در استان اردبیل هم 15 نفرشان این مشکل را دارند.
بدری
صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره تذکر به وزیر علوم در خصوص عدم تبدیل وضعیت و اخراج اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نوروعدم تبدیل وضعیت قراردادی های مشروط به رسمی علیرغم پذیرش آن ها از طریق فراخوان، افزود: این اساتید در حدود 6-5 سال قبل از طریق فراخوان و آزمون جذب هیئت علمی در رشته های مختلف شده اند و وقتی دولت عوض می شود متاسفانه این افراد را تبدیل وضعیت نمی کنند.

وی ادامه داد: در مدتی که این اساتید در آزمون پذیرفته شده اند تاکنون وضعیت شان مشخص نیست و به وضعیت آنها قرادادی یا پیمانی مشروط می گویند و هرسال به آنها اعلام می کنند که تا آخر امسال می توانید کارکنید و  متاسفانه با موضوع اشتغال این افراد سلیقه ای برخورد می کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: تذکر ما به وزیر علوم از این روست که این اساتید جوان و نخبه در این کشور بر اساس شرایطی که خود(وزارتخانه) اعلام کرده اند در فراخوان شرکت کرده و آزمون علمی داده اند که متاسفانه  با تغییر دولت و عوض شدن مسئولان به این افراد می گویند ما شما را نمی خواهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *