مجری هتاك برنامه ستاد انتخاباتی یكی از كاندیدای ریاست جمهوری در ایلام بازداشت شد

21:47 - 08 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۴۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان ایلام از بازداشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی یكی از كاندیدای ریاست ریاست جمهوری دوازدهم به اتهام توهین به مقدسات، اهانت به ائمه معصومین (ع) و اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع ) خبر داد.
هتاکی به امام رضا در ستاد انتخاباتیمحمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از بازداشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی یكی کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم در ایلام خبر داد و گفت: این فرد که اهل شهرستان ایوان غرب است در مراسم افتتاح ستاد استانی یكی از كاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در ایلام، نامه‌‌ای را قرائت می‌کند که حاوی توهین به مقدسات و اهانت به ائمه معصومین (ع) و اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) بود.

وی ادامه داد: پس از وصول گزارش مرجع انتظامی در این زمینه، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و دادستان مرکز استان ایلام گزارش را به شعبه اول بازپرسی دادسرای این شهر که به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کند، ارجاع داد.

رئیس کل دادگستری ایلام تصریح کرد: شعبه بازپرسی دستور احضار و جلب این فرد را صادر کرد که وی از حضور در دادسرا استنکاف نمود و نهایتا این فرد صبح امروز از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد و پرونده در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *