طاهری: بازیکنان با اعتصاب‌شان دل هواداران را شکستند/ هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس پرداختی نداشته است

18:16 - 08 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۳۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست باشگاه پرسپولیس از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد، اما اعلام کرد بازیکنی از این تیم را به این خاطر جریمه نخواهند کرد.
به گزارش گروه ورزشی ، علی اکبر طاهری که امروز (جمعه)  به همراه حمیدرضا گرشاسبی، محمد علی ترکاشوند و حسین علیپور به منظور حضور در جلسه‌ای با کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس در محل تمرین سرخپوشان حضور یافته بود، در واکنش به اعتصاب بازیکنان این تیم اظهار داشت: هیچ باشگاهی به‌اندازه ما به بازیکنانش پول نداده است. استقلالی‌ها به بازیکنان‌شان چک داده‌اند، اما ما به ‌صورت نقدی به بازیکنان‌مان پرداختی داشته‌ایم. بازیکنان با مردم و اهالی رسانه روراست باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «چرا بازیکنان تمرین نکردند؟» خاطرنشان کرد: از بازیکنان بپرسید که چرا تمرین نمی‌کنند!

وی این پرسش را هم که «آیا بازیکنان را به‌ خاطر اعتصاب‌شان جریمه نخواهید کرد؟» اینطور پاسخ داد: جریمه که نمی‌کنیم، اما بالاخره شایسته نبود که آنها دست به اعتصاب بزنند. بازیکنان باید بدانند هوادارانی که در سرما و گرما تیم را تنها نمی‌گذارند، سرمایه‌های باشگاه هستند. بازیکنان ما با این کارشان، دل هواداران را شکستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *