مهمترین خبرهای انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در 24 ساعت گذشته

12:10 - 08 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۲۲۹
امروز (8 اردیبهشت) هشتمین روز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و قرار است که اولین مناظره انتخاباتی میان کاندیداها، راس ساعت 16 امروز برگزار شود.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی
-گروه سیاسی: امروز (8 اردیبهشت) هشتمین روز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و قرار است که اولین مناظره انتخاباتی میان کاندیداها، راس ساعت 16 امروز برگزار شود؛ در ادامه مهمترین خبرهای انتخاباتی مربوط به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در 24 ساعت گذشته را مرور می کنیم:

به‌ جای رفع مشکلات «مسکن مهر» را تعطیل کردند

دیروز (7 اردیبهشت) حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه رادیویی خود با بیان ایتکه اگر بخواهیم بحران بیکاری را رفع کنیم، باید سالانه حداقل یک میلیون شغل ایجاد شود و این اتفاق حتما شدنی است، اظهار کرد: ما امروز می بینیم که به‌ جای رفع مشکلات، «مسکن مهر» را تعطیل کردند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه اتوبوسی نیامدم و اتوبوسی نرفتم، تصریح کرد: اکنون در آستان قدس رضوی بسیاری از مدیران ما در حوزه‌های مختلف از مدیران دوره مرحوم واعظ طبسی هستند، اما مشروط کردم که تحول‌پذیر باشند و رویکرد ما را بپذیرند.

نشست روسای ستادهای مردمی سراسر کشور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی برگزار شد

دیروز همچنین نشست روسای ستادهای مردمی سراسر کشور حجت الاسلام رئیسی برگزار شد؛ در این ستاد که با حضور روسای ستادها در تهران برگزار شد، نعمت اله حکیم رئیس ستاد حمایتهای مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بر ضرورت بکارگیری تمام توان این ستاد مردمی برای معرفی و شناساندن کاندیدای اصلح تاکید کرد.

«رئیسی» و «قالیباف» هر دو نامزد اصلی جبهه مردمی هستند

امروز (جمعه 8 اردیبهشت) و به فاصله چند ساعت تا آغاز اولین مناظره انتخاباتی میان 6 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر اینکه این جبهه به هیچ‌وجه نامزد اصلی و فرعی و یا پوششی ندارد، اعلام کرد که «رئیسی» و «قالیباف» هر دو نامزد اصلی این جبهه هستند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *